Saturday, June 11, 2011

TERENGGANU KITA JUARA PIALA FA…

Akhirnya Terengganu menewaskan Kelantan 2-1 dalam perlawanan akhir piala FA. Kelantan melakukan kesilapan dengan jaringan gol sendiri dan membuka ruang untuk Terengganu menjuarai Piala FA. Gol kemenangan Terengganu dijaringkan oleh Ahmad Nordin Alias.

Tahniah Ganu kita…Untuk Pasukan Kelantan anda pun hebat juga tapi nasib tidak menyebelahi…

MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA Winking smile

8 comments:

NzA said...

pagi2 buka FB tgk kekalahan kelate ditangan sndiri...frust gak ttp dh adat prlawanankan..apapn tahniah utk pasukan trengganu..

khairul said...

sy x minat bola..minat keta ja

Liza @ Adzriel AB said...

wooo... mesti ummiross meloncat happy kat umah.. he..he..

eh! kotak komen dah lain la. kalau buang verification pun ok. semua komen perlu letak under moderation.

MOH KEMBARA said...

Assalamualaikum Yong,

gumbiralah ni sokmo? Tahniah!

ummiross said...

@NzA;
Kelantan dah buat yang terbaik, belum rezeki nak menang....

@khairul;
minat dan berbakat sekali khairul ni, kelas gitu!


@liza @ Adzriel;
hehe tengok dah hujung2...kebetulan masa gol kemenangan..


@Moh Kembara;
waalaikumussalam kak..
Hehe senyum sokmo...

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

penyu berjaya peteh keting kijang..
heheheh, lambat eh mb announce bler leh cuti ni..
sukma pun ganu gak mendahului pingat.. =)

ummiross said...

@LeilylUmmi Alya Husna;

waa best lah trg dapat cuti, tadi MB dah announce, tak silap 16hb jun ni...

haziQah said...

sonok gila tengok bola...ingat da kalah..baru je nak balik, teregganu masuk gol..thnks a lot to kelate hehe