Thursday, June 30, 2011

BATIK SARONG SARAWAK STOK BARU 3

 

Yeahhh!!! panas2, stok baru dah sampai, 2 design etnik terbaru dan 10 warna menawan. Dah beberapa hari stok baru ni ada, tapi terpaksa ‘berhibernasi’ dengan ummiross. Walaupun berhibernasi, banyak sekali email dan sms yang ummiross cuba tangani sebaik mungkin.    

Jom  ‘nanga’  batik sarong Sarawak yang unik dan cantik menawan. Kalau berkenan cepat2 order. Ada yang tanya, beli satu boleh?. Satu pun boleh, tapi kalau anda beli borong, harga lebih murah disamping boleh menjana pendapatan sambil berniaga kecil-kecilan, kan ke tu lebih bagus..!

PS: Penghantaran barang akan mula dibuat pada Sabtu ni, so cepat2lah pilih ye…

                                                            -BS43-

IMG_5205IMG_5203IMG_5186IMG_5177
Bahagian bawah berkaki.Kat patung dah cantik, kalau orang lagilah ayu   
                        

                                                               -BS44-

IMG_5009IMG_5006IMG_5007 

                                                                   

                                                             -BS45-

IMG_5010IMG_5014IMG_5016

                                                                 

                                                                  -BS46-

IMG_5021IMG_5023IMG_5022

                                                              

                                                            -BS47-

IMG_5017IMG_5018IMG_5019
                                                                       

 

          BS48                              BS49                                   BS50

IMG_5028IMG_5031IMG_5034
           

           BS51                                             BS52

IMG_5035        IMG_5038
        (Biru)                         (Purple ni, warna sedikit berbeza)

 

IMG_5032IMG_5040

Terbuka untuk jualan runcit. Diskaun hebat untuk yang ingin berniaga kecil-kecilan. Sesiapa yang berminat sila hubungi :-

ummiross@gmail.com atau sms sahaja ke 016 878 4960

Jenis : Cotton spun (lembut beralun)
Ukuran : 2m (belum berjahit)
Harga runcit : RM28
Harga borong : Sila hubungi ummiross@gmail.com

Saranan : -Sesuai dipadankan dengan baju kurung atau blouse polos
               
-Dibuat baju dan dipadankan dengan kain kosong.

WARNA MUNGKIN SEDIKIT BERBEZA DISEBABKAN KESAN PENCAHAYAAN

12 comments:

Adzriel @ Liza AB said...

warna alam yg cantikkkk... TQ ummiross kerana rajin dtg blog liza. muahhh...

khairul said...

cantek

ummiross said...

Yup cantik menawan, sama2 kasih Liza,liza pun rajin ke sini, muahhh!!!

ummiross said...

@khairul;
hmm memang cantik kain2 ni, tq khairul

Sweet N Pretty said...

wow cantik kebaboom. yg ni viscose ke ummi?

Adzriel @ Liza AB said...

sebab kasih...nah tag ummiross..ha..ha..
http://adzriel.blogspot.com/2011/06/jom-join-bloglist-cik-bunny.html

NzA said...

rambang mata tgk.....

NzA said...
This comment has been removed by the author.
puanbee said...

ummie dh mula berniaga selepas pulih .. selamat maju jaya ummie

ummiross said...

@Sweet N Pretty;
hihiii memang kebaboom!,
ye Intan, ni yang viscos, kain yang lembut tu

@Adzriel @ Liza AB;
haha,sayang punya pasal ye Liza..

@NzA;
hehe NzA, rambang mata sambil cuci mata

@puanbee;
Alhamdulillah bee, slow2, bila sakit ni apa pun tak jadi..

Areef Ibn Naim said...

salam kak,

ni kain pasang ke, kain utk wat kain je kak...

bru ni sy ada tgk cikgu sekola sy jual kain batik brunei, kenan gak, tp sbb ada kaki tkleh nak beli, hehehe...

sbb skrg kan byk kain pasang yg laki puan leh pki, tp yg tkde kakilah...

Ummiross said...

@Areef IBn Naim;
salam Areef, ni batik sarong Areef tapi boleh buat kain dipadankan dgn baju.
Ooh ye ke, nanti kalau ummi jumpa yang sesuai untuk lelaki ummi publish ye...