Friday, June 17, 2011

STANZA CINTA AARON AZIZ

Ummiross ni selalu “ketinggalan keretapi”. Heboh sana sini pasal drama Nora Elena, kira2 ‘meletop’ jugak bah! drama ni, tapi ummi sampai sudah tak berkesempatan menonton satu siri pun.

Pagi tadi menonton MHI, Aaron Aziz promote drama baru lagi, Stanza Cinta, yang bakal bersiaran 19hb.Jun,2011, jam 9 malam.  Mesti peminat drama tak sabar menunggu.

IMG_5093IMG_5095
Layan gambar Aaron Aziz aka Seth Tan ketika bersiaran di MHI pagi tadi…

Ummiross ‘dolu2’, masa muda2 minat layan drama bersiri dari China atau Amerika Latin, tapi sekarang minat tu hilang begitu saja. Walaupun banyak masa terluang dirumah, tapi jarang jugak menonton TV, kecuali beberapa rancangan kegemaran yang memang ditunggu-tunggu.

Agaknya perubahan masa dan usia turut mengubah minat kita tanpa kita sedari, atau itu tandanya kita telah memasuki fasa ‘orang tua-tua’…

5 comments:

Puanbee2 said...

bee pun sama ummie kadang2 beriya update kat blog tp tk juga tengok cerita tu .. hehe

NzA said...

nora elina mmg best ttp siarannya xsesuai la..sy pn pelik dgn TV3 ni...xpeka dgn waktu.

Ummiross said...

@Puanbee2;
hehe bee, ummi mula2 tau pasal Nora Elena ni 'meletop' pun dari blog bee jugak, lepas tu rasa lah nak tengok episod akhir, tapi terlepas jugak.


@NzA;
Ye lah NzA, kalau kat Sarawak ni lagilah, maghrib awal...

Sofya said...

mungkin betul kata wak, masa n umur faktor berubahnya minat kita..

Ummiross said...

@Sofya;
Hmm ye lah Sofya, kadang2 tanpa kita sedari...