Wednesday, March 23, 2011

TARIKH PILIHANRAYA UMUM DUN NEGERI SARAWAK 2011

Baru je tengok sidang media Suruhanjaya Pilihan Raya.

Ini dua tarikh penting yang dinanti2 oleh rakyak Sarawak :

1. Tarikh penamaan calon: 6hb.April,2011

2. Tarikh pengundian       : 16hb.April,2011

Dimaklumkan daftar pemilih biasa seramai 961 433  orang manakala pemilih pos seramai 18 363 orang.
Sebanyak 2 606 pusat mengundi akan dibuka dengan 24 729 orang petugas pilihanraya akan dilantik. Belanja pilihanraya kali ni dianggarkan RM50 juta.

SELAMAT MENGUNDI ORANG SARAWAK…

 

6 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum Ummiross

dah boleh mula solat istikharah dan solat hajat
moga yg ingin menegakkan Islam akan menang

Wassalam

ummiross said...

@Rozali;

Waalaikumussalam Rozali

betul tu, sebagai ummat Islam, hanya kepada Allah kita bermunajat, semoga diberi petunjuk mana yang terbaik untuk kita...

Hanis Azla said...

selamat mengundi ummi..

ummiross said...

@Hanis Azla;

Hehe,ummi tak layak mengundi kat sini..umur pun tak cukup lagi, tak cukup jari, haha...

Adzriel AB said...

laaa... ingat ummiross mengundi sama.

AngahSayang2314 said...

selamat mengundi ummi angah belum pernah lagi mengundi nie.. tunggu next year kot.. hehehe