Friday, March 18, 2011

MAN JUARA RAJA LAWAK MUSIM KELIMA

Dah penat bermain dengan kain2, malam ni ummiross bersantai tengok Raja Lawak. Kira ok jugak lah Raja Lawak tahun ni, menghiburkan, terutamanya si Man ni, lawak dia lain sikitlah,kreatif…

                          IMG_2140
               Man dinobatkan sebagai  juara Raja Lawak Musim Kelima
               Lumayan jugak hadiahnya, wang tunai RM100 000….

 IMG_2127IMG_2129
R2-naib juara                                         Tempat ke-3, kumpulan BALAS
Fuhh!,RM50 000 tu..                              Wang tunai RM30 000 wooo..!

IMG_2139IMG_2138
Gelagat pengacara  dan juri yang membuat penonton tak kering gusi jugak

Layan je gambar2 ni ye, sumber dari skrin TV ummiross…Smile.

8 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum Ummiross

saya jarang layan tv ni
tapi tadi terhibur dgn pelawak, pengecara dan juri

Wassalam

Adzriel AB said...

wah...pantas betul ummiross up-date. he.. he.. ternampak masa kat restoran tadi selepas balik dari subang.

http://adzriel.blogspot.com/2011/03/seharian-di-subang-permai.html

ummiross said...

@Rozali;

Waalaikumussalam Rozali;

Sama lah, ummiross pun pilih2 jugak rancangan nak tengok, suka rancangan masak2 di 703 atau 706, masak tak pandai2 jugak.

Ye lah tadi memang menghiburkan,tak puas tengok, rasa macam kejap je..

ummiross said...

@Adzriel AB;

Hehe..,main SEO skit, kasi up trafik...
Minggu ni sibuk memanjang.

Adzriel AB said...

cantik dah... meh join give away. saya tag ummiross. senang je.

http://adzriel.blogspot.com/2011/03/giveaway-nisachoc-zulfoto.html

ummiross said...

@Adzriel AB;

Terima kasih...

Sham said...

dah agak dah boleh champ man ni...ingat lagi lawak man:hokaloh nasi lemak 50sen tokke nak lauk aye goreng...

ummiross said...

@Sham;

Hahaha... yang nasi lemak ada lalat tu ye Sham,memang kelakor..