Thursday, March 31, 2011

PAU KUCHING…

Lepas subuh pau ni telah dihantar ke rumah, panas-panas lagi. Memang sedap,
dahlah besar, inti banyak, harga RM1 je. Yang penting bersih dan halal, air
tangan kenalan rakan masjid…
Ini favourite ummiross, inti mushroom. Jemputlah tengok je, nak ajak makan
jauh sangat…Open-mouthed smile

IMG_2897IMG_2901

10 comments:

Liza @ Adzriel AB said...

makkk! nak juga! suka beno pau kacang merah ni.

Mayana said...

nanti smpai sana ummiross belanja yana ae..hehe

ummiross said...

@Liza@Adzriel;

Haha..saja nak menggoda pagi2 ni...

ummiross said...

@Mayana;

boleh2 Mayana, no problem, InsyaAllah...

SyidaGorjes said...

pau mushroom?tak pernah ada kat kl nih!

ummiross said...

@SyidaGorges;

Ummi pun kawan yang kenalkan, kira ni favourite lah ni, ramai yag suka...

Hanis Azla said...

selalu kat sini pau ayam & pau daging.. pau mushroom tak pernah jumpa plk.. tentu sedap kan ummi..

ummiross said...

Betul la Hanis, memang bestlah inti mushroom ni,
ummi selalu order yang ni..

RaNiA said...

sedapnya...nak satu..;-)

AngahSayang2314 said...

ummi jahat2 sedap tue...nak sikit