Saturday, March 26, 2011

JUARA AKADEMI AL QURAN MUSIM KELIMA

Alhamdulillah, selesai sudah rancangan AQ5 terbitan TV9, berikut adalah keputusannya:-

Juara : Mohd Syahriansyah Apin (Sabah)

IMG_2457IMG_2489
Berjaya memukau penonton dengan alunan bacaan yang merdu..

Pemenang saguhati:-

IMG_2439
Suhailah Zulkifli (Melaka)

IMG_2466
Mohd Nasir Mohd Salleh (Selangor)

IMG_2433
Mohd Husaini Mahmur (Negeri Sembilan)

Hadiah juara meliputi wang tunai RM30,000,piala kristal, Al-Quran bertinta emas, pembiayaan yuran pengajian, pakej haji dan umrah, lawatan ke Syria, songket, perabot jati bernilai RM20,000, trofi dan hamper manakala naib johan hingga ke empat menerima wang tunai RM2,000, yuran pengajian, pakej haji dan umrah, songket, trofi dan hamper.

Tahnniah kepada semua pemenang.

3 comments:

Adzriel AB said...

tak sempat tengok kali ni. bila tak kerja, mengadap pc pulak. jarang tengok tv

ummiross said...

@Adzriel AB;

oh ye ke, ummi memang minat AQ ni,
tengok tv pun rancangan tertentu je, kalau drama2 tu 'kureng' sikit...

Puanbee said...

bee tengok separuh masa tu kay asyik lah alih2 tv geram last hadap laptop jer