Wednesday, July 13, 2011

WORDLESS WEDNESDAY-AKHIRNYA….

                     

          IMG_5716

19 comments:

Adzriel AB said...

wow... dah maju. jeles nii..

puanbee said...

akhirnya ummie dapat camera canggih huhu best2 ...

dak eina said...

jeles lah T____T

Hanis Azla said...

wah.. kamera baru.. bestnya ummi..

Rozali said...

Assalamualaikum Ummiross

sayang...
kalau masa saya kat sana tu hari kan bagus...boleh saya bergaya di depan dslr yg baru...he he

Wassalam

ummiross said...

@Adzriel AB;
hik! janganlah jeles, jom kita testing sama2...

ummiross said...

@Puanbee;
hihi bee, tengah duk practice tangkap gambar ni...

ummiross said...

@dak eina;
jeles tu motivasi kan eina...

ummiross said...

@Hanis Azla;
hehe anak2 punya interest, layanlah jugak Hanis...

ummiross said...

@Rozali;
Waalaikumussalam Rozali...

hehe, posing dulu pun dah cukup bergaya...

Sweet N Pretty said...

wow ummi kebaboom ada toy baru, tahniah. sy dh lama ngidam ntah bile tercapai=D. pasni lg canggih foto batik srwk.

ummiross said...

@Sweet N Pretty;
haha kebaboom ye. Hmm tengah main dengan 'toy' baru lah ni Intan,terkial2 lagi...

NzA said...

wow..ummi beli dslr baru ek???? nnti boleh snap sana sini....

puanbee said...

haa lepas ni gambar mesti cantik kan

ummiross said...

@NzA;
hehe, dah lama 'mengidam', anak yang banyak duk snap sana sini...

@puanbee;
kena banyak practice jugak ni bee, ummi allergic sikit dengan gadget ni, hik!

fahmin said...

Peewit bli kamera baru..Bestnye

ummiross said...

@fahmin;
kihkihkih!,mestilah best, suprised!

puanbee said...

alergik lak haha.. boleh je ummie asalkan minat

Ummiross said...

@puanbee;
haha...,mana nak tau jadi pro pulak kan bee...