Saturday, July 23, 2011

KEPUTUSAN MALAYSIA LAWAN SINGAPURA-KELAYAKAN PIALA DUNIA 2014

Mr hubby dengan anak duk mengadap TV, menonton siaran langsung kelayakan piala dunia. Dah mula seronok dari kedudukan 4-1, Malaysia menambah 2 gol dalam masa 2 minit, menjadikan kedudukan 4-3 ketika ini, Singapura 4, Malaysia 3.

Sebelum ni, pemain Malaysia Safiq Rahim, ketua pasukan, baru je menerima kad merah. Tak lama lepas tu pemain Singapura pulak, Ismail Yunos menerima kad merah.

Adess!!, Ummiross dah lapar menunggu  ni, nak ajak keluar makan…

 

( Keputusan Akhir 5-3, Singapura 5, Malaysia 3). Kecewa jugak kan…!

8 comments:

Amie said...

anak & suami Amie pun tengah mengadap tv.... macam tak berapa enak didengar suara2 sumbang mereka, Amie ngadap laptop....senyap tak bersuara...

Ummiross said...

hehe samalah kita Amie, ummi pun duk mengadap lappy, siang tadi tak berkesempatan, menguruskan order pelanggan.

Malaysia dah tambah gol tu, ummi pun teruja pulak.

Rozali said...

Assalamualaikum Ummiross

tak pa..kat kl nanti HM balas balik
Insyaallah

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL MUBARAK

Wassalam

ummiross said...

@Rozali;
Waalaikumussalam Rozali...
Moga2 harimau mengaum lebih hebat daripada singa
bila di KL nanti, InsyaAllah.
Selamat menyambut Ramadhan Al Mubarak jugak
buat Rozali sekeluarga

puanbee said...

smlm kita org pergi tengok hubby main bola , lepas tu ingat nk cepat2 balik tengok bola malaysia vs singapore tau2 kawan dia lak kemalangan pergi tolong depa terlepas tengok bola hehee

Ummiross said...

@puanbee;
Ooh hubby bee pemain bola jugaklah kiranya ni,
Tu lah semalam kecewa sikitlah, harap dapat tebus balik nanti. Takpe bee, tolong kawan dalam kecemasan besar pahalanya...

NzA said...

mmg frust la ummi cz awanya ingatkan Msia boleh kejar cz beza xjauh..ttp hampa..hu.hu.hu...

Ummiross said...

@NzA;
ye lah NzA, ummi pun mula2 tak kisah, tapi bila gol Malaysia bertambah, jadi semangat pulak, harap2 kat KL kita cemerlang...