Friday, July 1, 2011

JUARA IMAM MUDA MUSIM KEDUA

Imam muda Hassan  dinobatkan sebagai Imam Muda Musim kedua membawa pulang hadiah bernilai RM 30 000 beserta ipad tajaan Astro dan ditambah lagi oleh Bank Islam sebanyak RM25 000 ,Proton Ezora,Pakej haji dan umrah,trofi dll.

IMG_5505IMG_5512

Pemenang tempat kedua pula disandang oleh Imam muda Nazrul. Hadiah wang tunai RM20 000,sebuah kereta Proton Persona, pakej umrah,trofi dll.

IMG_5504IMG_5503

Jom kita tengok gelagat kedua2 Imam Muda ketika menjankan tugasan masing2…

IMAM MUDA HASSAN

IMG_5389IMG_5393

IMG_5396IMG_5401

IMG_5416IMG_5413

IMG_5433IMG_5436

IMAM MUDA NAZRUL

IMG_5397IMG_5406

IMG_5407IMG_5420

IMG_5426IMG_5427

IMG_5440IMG_5444

TAHNIAH KEPADA KEDUA2 IMAM MUDA.

Sumber Gambar: Dari Skrin TV ku..

12 comments:

azwa amani said...

dari awal amani dah rasa dia juara.. huhuhu.. wajahnya meningatkanku pada seseorang.. :) sape pulak juara ustazah pilihan ek

Rozali said...

Assalamualaikum Ummiross

tahniah kepada mereka

Wassalam

Adzriel AB said...

lumayan juga hadiahnya. moga ia menjadi penyuntik semangat buat mereka utk berbakti dgn lebih lagi. TQ ummiross coz pagi2 dah jenguk liza.

ummiross said...

@azwa amani;
Imam Muda Hassan memang layak, Imam Muda nazrul pun tak kurang hebatnya.
Muka sape tu lah ye..., mesti special, hik!
Yup sedang menanti ustazah pilihan pulak..

@Rozali;
Waalaikumussalam Rozali
Yup tahniah kepada anak2 muda yang hebat ni, dengan izin Allah.

@Adzriel AB;
hmm lumayan jugak,banyak lagi hadiah tu, ummi tak sempat nak catat semua.
hehe ummi ziarah dulu pagi2 sebelum keluar, jalan2 cari makan...

Myra Jay said...

Tahniah kepada Imam Muda Hassan dan Nazrul..
Mereka berdua memang layak jadi contoh buat anak muda sekarang nie ;)

MOH KEMBARA said...

Assalamualaikum Yong, owww that abis program ni? Akak tengok kat Youtube jer ler.

NzA said...

Tahniah pd Ima Muda Hassan...moga dia xsia2kan gelaran yg diperolehi tu utk kebaikkan org lain.....

ummiross said...

@Myra Jay;
betul tu Myra, moga2 jadi contoh buat anak2 muda kita...

@Moh Kembara;
Waalaikumussalam kak...
hehe dah abih kak, rasa macm kejap je kan. hmm nti tengok je kat you tube..

@NzA;
hmm tahniah, moga dia dapat memberi manafaat pada ramai orang..

khairul said...

tahniah buat mereka berdua dan yg lain2 imam muda..kalian mmg anak muda yg hebat

ummiross said...

@khairul;
betul tu, hasil didikan ibubapa yang hebat...

So Shy Lady said...

sukanya klau anak2 akak mcm ni bila bsar nanti. sejuk prut ibu mngandung kan

ummiross said...

@So Shy Lady;
betul tu, sejuk perut ibu mengandung, sejuk mata memandang