Friday, January 28, 2011

INGATAN DARI BANGI

Hari ni ummiross gembira sangat, senyum sampai telinga. Ummiross terima kiriman dari rakan blogger nun jauh di USA Bangi, poskad cantik2 sangat. Ada jugak Mini-Mag, ummiross suka jugak, tambah koleksi kat peti ais. Seronok menatap gambar tempat2 menarik di US, ntah bila lah nak sampai. MumMe ni dulu bersiaran dari US, tapi sekarang dah balik Malaysia. Terima kasih MumMe, sahabat cyberku yang baru.

Jenguk2lah MumMe di http://yulbit.blogspot.com/, jalinkan ukhwah.

IMG_1010

10 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum Ummiross

saya pun belum sampai lagi
tapi guna USD pernah lerr

Wassalam

Ummiross said...

@Waalaikumussalam Rozali;

Hik3x,oklah tu, ummiross dua2 pun belum...

Wasalam

Adzriel AB said...

saya kat bangi juga ni..

Ummiross said...

@Adzriel AB;

Oh ye ke, berjiran lah tu...

puanbee said...

best2 nak satu ! hikss

ummiross said...

@puanBee;

kih3x, boleh Bee, no problem

MumMe said...

Ummiross:Terharunya tengok post ni...terima kasih yek...
To all:Salam Kenal...jom jalin2 ukhwah...

ummiross said...

@MumMe;

Sama2, terima kasih jugak atas ingatan MumMe...

Hanis Azla said...

orang memberi, kita merasa kan ummiross.. mmg cantik2 poskad2 tu.. klu saya pun suka sbb tak pernah juga sampai ke US sana..

ummiross said...

@Hanis Azla;

Betul tu Hanis,orang memberi kita merasa
Tengok gambar2 tu termotivasi jugak nak melancong ke sana...