Saturday, January 8, 2011

BATIK SARONG SARAWAK -NEW ARRIVAL JAN.2011

Yeaah!, batik sarong stok baru untuk tahun baru 2011….

Terbuka untuk jualan sekarang. Sesiapa yang berminat sila hubungi;

ummiross@gmail.com atau sms sahaja ke 016-8784960

DISKAUN HEBAT UNTUK YANG INGIN BERNIAGA KAIN BATIK SECARA KECIL-KECILAN.

Sila Klik Label di TOP BAR untuk lebih pilihan

                                                                                                       BS33

IMG_0231               IMG_0236

               

                           BS34                                                                    BS35

IMG_0237       IMG_0234

    

                        BS36                                                                          BS37

 IMG_0238      IMG_0235

                                     

Jenis : Cotton spun (lembut)

Ukuran : 2m (belum berjahit)

Harga runcit : RM25

Saranan : -Sesuai dipadankan dengan baju kurung atau blouse polos

-Dibuat baju dan dipadankan dengan kain kosong.

15 comments:

MumMe said...

cantik lah Ummiross coraknya...senang lah lps ni nak beli kain batik x payah mencari2 lagi...Ummi ada...

Ummiross said...

@MumMe;

Tq MumMe, boleh2 no problem,hehe...

JaSSNaNi said...

cantekkk.. mmg cantek pakai ngan baju kurung or mini kurung ni.. ala2 tangan cekak.. baju jarang2 berlinen tu.. kan kan.. heheheh...

JaSSNaNi said...

ade lagi tak BS46?

ummiross said...

@JaSSNaNi;

Yup betul tu JaSSNaNi, kreatif ur imagination tu..,tq.

BS46 ada lagi, stok baru sampai.

Rozali said...

Assalamualaikum Ummiross

salam ziarah

ada cadang bln jun nanti nak ke kucing
Insyaallah

Wassalam

ummiross said...

@Rozali;

Waalaikumussalam Rozali

Alhamdulillah,you are welcome
Jangan lupa contact kami nanti

Wasalam

PuanBee said...

nih buat blous ok tak ?

ummiross said...

@PuanBee;

Waa Bee lagi kreatif...
Boleh Bee,sesuai sangat buat blouse,kain
cotton lembut dan sejuk ni.

PuanBee said...

tu lah tengok mcm best buat blouse nih..nak lah satu tp bulan depan buleh ummie ?

gift ummie dah sampai..

http://www.puanbee.com/2011/01/dah-dapat.html

ummiross said...

@PuanBee;

buleh Bee, kecik tapak tangan,bandar Kuching ni ummiross tadahkan hehe...

Ooh dah sampai ke,cepat jugak ye...

PuanBee said...

amboi bandar kucing..ngeehh nanti bee p kucing melancong ker leh jumpa ummie kan..

yup cepat gak tuh...nasib posmen tu pandai dia sorok sikit surat tu kalo idak..hilang ummie

Sofya said...

salam ummi, saya berkenan yg BS42 tu ada lagi ka?

Ummiross said...

@PuanBee;
boleh datang Kuching contact je ummi

Ummiross said...

@Sofya;
salam Sofya, tak perasan komen sofya kat sini, BS42 tu ada lagi