Friday, January 10, 2014

SURATAN

بسم الله الرحمن الرحيم
Salam sejahtera, salam kasih sayang…

Terima kasih nhhas atas ingatan. Sepulang dari Sydney ada souvenir untuk ummiross, fm dan keychain koala yang cute tu. Seronok baca entry nnhas sekeluarga melacong ke Australia baru-baru ni. Selain tu, ada juga majalah al-Ustaz dengan topik pilihan bulan ni yang cukup menarik. “Stail Melancong Bersyariat”, bagus sekali untuk dijadikan panduan.

Secara kebetulan kami duduk bersebelahan semasa kelas Bahasa Arab Al Furqan. Sudah suratan perkenalan kami bermula di situ. Seronok berkongsi minat yang sama. Moga ukhwah berkekalan, insyaAllah.

 IMG_9702  IMG_9696IMG_9701

 

Sekadar perkongsian. Untuk warga Putrajaya dan sekitar, ada majlis ilmu di Masjid Besi (MTMZA) malam ni, penceramah Ustaz Fauzi Mustaffa, topik pun menarik ni, “Indahnya Perubatan Islam”. Moga menjadi perkongsian bermanafaat.

1557515_779887535358757_1942995657_n 
Gambar: Credit to fb MTMZA.

Wassalam.

11 comments:

Khai♥Rin : anies said...

Ceramah ustaz fauzi mmg best. sejam rs mcm 15 min je

Acik Erna said...

Assallam ummi..biasa dapat tengok dan dengar ceramah ditv je

MumMe said...

menarik topik al-ustaz tu...insyaAllah nanti nak cari satu...wah...Aussie yg dlm angan mumme...

NzA said...

melancong tmpt org pn dpt pahala kan ummi bila kita kagum dgn keindahan ciptaan Allah....

yan's cottage said...

Ummi....kalau dekatlah... ustaz mu tunggu aku datang he heee.....

JunAina said...

Melihat yang indah tu dpt pahala jugak kan Ummi...

Kalaulah banyak duit...hehehee...

❤Kamsiah❤ said...

seronoknya bila ukhuwah terjalin..:)

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam k.ummiross.
comel koala tu.. hihi..

alhamdulillah..semoga ukhuwah yg terjalin akak berkekalan..:)

thanks sharing.ustz ni mmg best :)

Hanis Azla said...

As-salam ummi..

Alhamdulillah.. indahnya persahabatan.. indahnya juga bila dapat menuntut ilmu.. semoga segala yg kita lakukan mendapat keberkatan hendaknya.. insyaAllah..

izan mama mia said...

cantiknya cerderahati itu

hainom OKje said...

Lama dah tak nampak Ustaz Fawzi ni masuk TV...dulu selalu jugak dia keluarkan