Wednesday, November 16, 2011

KESAYANGAN KAMI-OUTDOOR PHOTO SHOOT

 

DSC_0169DSC_0660

DSC_0656DSC_0659

DSC_0671DSC_0668

DSC_0664DSC_0667

DSC_0663DSC_0674

28 comments:

Lily Elyna said...

Hiii chichi <3

ummiross said...

hikhik!, chichi pun nak posing..

Hanis Azla said...

comelnya ummmi.. matanya sungguh memikat..

KhaiRin said...

apa namanya kak?

Amie said...

cutenya..... Ummi bagi makan apa? seronok ada kucing...boleh jadi terapi kepada kitakan Ummi.

Sweet N Pretty said...

wah ummi ada kucing tomei. pandai posing pulak tu:) masa kecik dulu saya pun ada namanya ciki:) skrg tk blh bela sbb anak2 allergy.

Cik Zaza said...

comelnyeee...:)

ummiross said...

@Hanis Azla;
Eh samalah Hanis, ummi pun suka mata dia, bulat dan nampak cerdik...hehe

ummiross said...

@KhaiRin;
Lady gaga..ops!, chichi je Khairin.

ummiross said...

@Amie;
Bagi makanan kucing yang jual kat kedai tu Amie..
Betul lah Amie, boleh jadi terapi, rumah pun jadi meriah dengan perangai kucing tu..nakal!

ummiross said...

@Sweet N Pretty;
Suka tengok kucing ni kan Intan..
Ye lah Intan, kalau ada anak kecik risau jugak nak bela,budak2 cepat allergic dengan bulu dia...

Norgadis Labuan said...

comelnya kucing...

NzA said...

comelnya.......kalau farouk tgk mesti dia jeles nie...

ummiross said...

@cik zaza;
zaza mesti suka kucing ni, mari lah main2 dengan chici ni..hee

ummiross said...

@Norgadis Labuan;
Terima kasih singgah, lama tak nampak jejak Norgadis. Cute dan nakal kucing ni Norgadis..

ummiross said...

@NzA;
hehe, marilah Farouk, si Chici ni suka main kejar2,anak2 ummi yang besar tu abih terlompat2 dikejarnya..

ibuintan said...

so cute

bestnya buat peluk2

dwaty said...

so cute n cantik... matanya plak unik..

puanbee said...

comelnya dia ..ummie praktik guna dslr ke ? hehe

ummiross said...

@ibuintan;

memang rasa nak peluk2, gebu ni ibuintan...

ummiross said...

@dwaty;

Hehe simata bulat ni dwaty..

ummiross said...

@puanbee;
Hmm betul lah bee, duk belajar dengan anak...

Daddylicious said...

bulat betul mata dia...kiut!

ummiross said...

@Daddylicious;

Ye lah Daddylicious, memang bulat mata si chichi ni, baby lagi ni..

khairul said...

comel nya Ummi

ummiross said...

@khairul;
hehe comel dan tengah nakal ni khairul..

Zie Fauzi said...

Tomei.. Mata lawa.. Bulu gebu.. Suka kucing tp xleh bela..

ummiross said...

@Zie Fauzi;
Hehe Tq Zie, mesti ada anak kecik kan, ummi masa anak2 kecik pun tak berani bela kucing..