Saturday, October 29, 2011

VIDEO JARINGAN GOL PIALA MALAYSIA 2011

Negeri Sembilan menjuarai Piala Malaysia 2011, menewaskan Terengganu 2-1. Tahniah Negeri Sembilan, anda hebat, tapi Terengganu pun hebat jugak kan, kan,kan…Nak buat macamana takde rezeki.

Jom kita tengok jaringan gol Terengganu dan jugak jaringan gol Negeri Sembilan dalam Piala Malaysia 2011. Tunggu replay ye, sebab rakam selepas gol dijaringkan, tak tau bila nak gol kan, so tunggu replay baru anak bujang ummiross rakam hehe…

 

8 comments:

MumMe said...

thanks ummiross...dpt tgk detik jaringan...

atuk said...

Assalamualaikum Ummiross

peminat bola ummi kita ni yerrrr

Wassalam

ummiross said...

@MumMe;
Hehe senangkan MumMe, kita tengok penutupnya aje, tak larat nak tunggu lama2..

ummiross said...

@atuk;
Waalaikumussalam 'atuk', hehe minat tengok tang gol tu je atuk, anak dengan MrHubby yang seronok, ummi kena dera...hik!

puanbee said...

perghh ummie terbaik video nih dpt lah sy tengok.. tp dah azan nanti sambung

ummiross said...

@puanbee;
hehe, ni keje anak bujang ummi dengan D90 dia tu, ummi mana cekap bee, ummi pun suka tengok part gol ni je,hee..

khairul said...

gol no 2 N9 mmg cantek lah

ummiross said...

@khairul;
Hmm ye lah, tak sangka nak gol kan...