Wednesday, October 19, 2011

BATIK SARONG SARAWAK, RATNA DEWI KE N9

بسم الله الرحمن الرحيم

Alhamdulillah, Batik Sarung Sarawak dan Batik Sarung Ratna Dewi  belian borong dari Nilai ni telah selamat di pos beberapa hari lepas. Terlewat sikit buat N3, sebab ada beberapa order lagi yang perlu diurus. Siapa kata suri rumah tak sibuk kan, hehe sibuk dan buat-buat sibuk…jangan menyibuk sudahlah kan…

To Musalmah;
Terima kasih daun keladi
Lain kali order lagi…

IMG_7234IMG_7237IMG_7238IMG_7239
Antara order dari Negeri Sembilan.

Semakan order
Kod                 : RD68-3pcs,RD3-1pc,RD93-1pc,RD63-1pc,RDT11-2pc,
                           RD112-2pcs,RD106-2pcs,RD117-3pcs,RD93-3pcs,RD107-1pc,
                           BS3-1pcs,BS4-1pc,BS5-2pc,BS47-2pcs.
Total               : 25pcs
Pos                  : 13.10.2011
Tracking no : cd106126608my.

6 comments:

Liza @ Adzriel AB said...

rancaklah kak ross... i like

ummiross said...

@Liza @ Adzriel AB;
Hehe ikut musim Liza, nak raya haji ni...

khairul said...

masyuk tu

ummiross said...

@khairul:
Hehe banyak masyuk, banyak gak keluar khairul...

MumMe said...

ada mumme ternampak bbrp kali org pakai batik sarawak...teringat kat ummiross...

ummiross said...

Ye ke MumMe, tu baru nampak batik Sarawak, Kalau dah jumpa ummi, harap2 lagilah ingatkan...