Thursday, October 6, 2011

BELIAN BORONG BATIK SARUNG RATNA DEWI DAN BATIK SARUNG SARAWAK

بسم الله الرحمن الرحيم

Cuaca kat Kuching 2-3 hari ni agak tak menentu, kadang2 panas sangat, kadang2 hujan, walau tak lebat tapi berpanjangan. Hari ni mendung dari pagi. Perubahan cuaca kadang2 boleh mempengaruhi kesihatan. Mula2 MrHubby yang tak berapa sihat, sejak semalam ummi pulak terasa tak sedap badan. Dalam tak sihat, dapat jugak ummi menguruskan belian borong dari pelanggan. Pilihannya sungguh pelbagai, dari Batik Lepas, batik sarong atau batik sarung Ratna Dewi, batik sarong atau batik sarung Sarawak dan kain pasang corak etnik Orang Ulu, kod KPB, semuanya cantik2 menawan.

Untuk Batik Lepas pulak, beliau meminta ummi carikan padanannya sekali, kain kosong yang warna lembut menawan dan dari kain berkualiti. Semoga pilihan batik sarong dan kain pasang dari customer ummiross ni mendapat sambutan yang menggalakkan. Jom cuci-cuci mata tengok belian borong dari Putrajaya. Ummi nak berehat dulu…

To Jocinta;
Terima kasih daun keladi
Lain kali order lagi…

IMG_6670IMG_6673IMG_6667

IMG_6675IMG_6682IMG_6684

IMG_6696IMG_6698IMG_6701

IMG_6714IMG_6710IMG_6713

IMG_6719IMG_6717IMG_6716

291020103434IMG_6728IMG_6730
Antara order dari Putrajaya

Semakan order
Kod                  : BS6,BS7,BS8,BS10,BS11,BS16,BS17,BS18,BS19.BS35,BS36,BS37-(24PCS)
RD62,RD66,RD67,RD68,RD69-(10PCS)
BL1,BL3,BL8,BL19,BL22,BL23-(6PCS)
KPB1,KPB2,KPB3,KPB4,KPB5,KPB6
Pos                   : 4.10.2011
Tracking no  : CD106126506MY

14 comments:

puanbee said...

uihh cantik juga yg ni

Anonymous said...

buat penghantaran kat s'pore tak?

ummiross said...

@puanbee;
rambang mata kan bee...
Kalau kena matching memang cantik..

ummiross said...

@Anonymous;
InsyaAllah boleh, email ummi ye kalau berminat.

MOH KEMBARA said...

Salam Yong,

Dah sihat Abe tu? Yong Ok?
Eh...yg werne purple tu cun!

ummiross said...

@MOH KEMBARA;
Wassalam Kak halima
Hehe demam2 manja gitu kak...
Hmm czntikkan kak, kain kosong dia pun cantik, purple yang unik!

kak ina kl said...

salam ziarah ummi..semuga kamu dah suami dah beransur sembuh. Rajin makan ubat yer

ummiross said...

@kak ina kl;
Terima kasih kak ina, dah beransur pulih ni,insyaAllah. Terima kasih ye kak...

puanbee said...

salam ummie nk bg tau bee mai sini hehehe

ummiross said...

@puanbee;
Wassalam bee, terima kasih singgah, lain kali mai lagi...

NzA said...

take care ye ummi...skrg demam n batuk2 senang meyerang krn cuaca yg xmenentu,.....

ummiross said...

@NzA;
Terima kasih NzA..
NzA pun take care jugak ye...

Anonymous said...

akum, ada jual kain batik lepas x?

ummiross said...

Waalaikumussalam..setakat ni, takde stok dah batik lepas ni.