Tuesday, February 8, 2011

FROM KUBAH RIA KUCHING WITH LOVE

Ummiross kat Kubah Ria ,Kuching sekarang, suami bawa kawan dari Semenanjung makan2 kat sini, ummiross dgn anak tumpang 2 kaki...jom makan ayam panggang





7 comments:

Hanis Azla said...

tumpang 2 kaki yer kak.. he..he.. sedap tu ayam panggang.. dah lama x beli ayam golek2 atas api tu..

LehaMY said...

sedap ayam panggang tu . dah lama tak makan ayam panggang . nyummmmyyy ! :D

ummiross said...

@Hanis Azla;

Hehe kenalah tumpang 2 kaki kan, klu tak nanti terhencot2, jemputlah cuci mata walaupun gambar dlm oven tu kurang memuaskan.

ummiross said...

@LehaMY;

Hmm sedaaap!, tambah klu dah lama tak jumpa lagi lah berselerakan...

puanbee said...

ayam golek eh ? dap nyer :)

ummiross said...

@puanbee;

Hmm memang sedap ayam panggang ni Bee..

haizan said...

T kepada Ummiross sudi mkn ayam panggang kita.. kalau datang beli lah lagi.. saya salah sorg anak tokey ayam panggang tu..apa2 pun ribuan terima kasih kerana sudi datang..