Saturday, December 18, 2010

KAIN BATIK LEPAS

 
Batik break lagi... Kali ni kita tengok kain batik lepas pulak ye, dari Indonesia ni, klu minat cepat2 order...
 
 
                                                                                                                                                              BL1                                                           BL2                                                         BL3
 
      BL4                                                          BL5                                                        BL6
                                                                                                                             
     BL7                                                           BL8                                                   BL9
 
             BL10



 









WARNA MUNGKIN SEDIKIT BERBEZA DISEBABKAN KESAN PENCAHAYAAN
 
Jenis : Batik Lepas
Kain : cotton
Ukuran : 2.15m (belum berjahit)
Saranan : dipadankan dgn kain polos untuk baju kurung,kebaya dll.
Harga runcit : RM37 termasuk postage


DISKAUN HEBAT UNTUK YANG INGIN BERNIAGA KAIN BATIK SARAWAK KECIL-KECILAN.
Sesiapa yang berminat sila hubungi :-
ummiross@gmail.com
atau sms sahaja ke
O16 878 4960

4 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum Ummiross

salam ziarah
tak tunjuk pun apa yg di beli kat paris tuu..he he

Wassalam

ummiross said...

@Rozali;

Waalaikumussalam Rozali

Klu tak tunjuk tak beli lah tu kot hehe...
biarlah rahsia...

Wasalam

Siti Nurul Jannah Mohd Ridzuan said...

Salam,

saya nak tanya. batik ni masih dijual lagi ke? boleh email saya di sitinuruljannahmr@gmail.com

saya sedang mencari batik lepas berwarna hitam bercorak ringkas dalam kuantiti yang byk..

sekian.

ummiross said...

@ siti nurul jannah..

Akak dah email ye. Tqvm