Tuesday, June 3, 2014

BATIK SARAWAK SIRI 13

بسم الله الرحمن الرحيم

Salam sejahtera, salam kasih sayang..

Sambutan terhadap batik sarong songket gold line kod BSG sebelum ni sangat-sangat menggalakkan, sehingga sesetengah kod kehabisan stok dalam masa dua hari. InsyaAllah kami akan cuba restock dalam masa terdekat.

Hari ni, jom cuci-cuci mata tengok kain pasang etnik corak Pua Kumbu. Jika berminat cepat-cepat order ye, jangan sampai berputih mata..:)

 

JENIS : BATIK SARAWAK/KAIN PASANG ETNIK.
MATERIAL : POLYESTER
HARGA : RM89 SEPASANG.

 

KPH100
DSC_0289 DSC_0290

 

KPH101
DSC_0292 DSC_0293

 

KPH102
DSC_0302 DSC_0306

 

KPH103
DSC_0385 DSC_0380

 

KPH104
DSC_0318 DSC_0315

 

KPH105
DSC_0324 DSC_0325

 

KPH106
DSC_0327 DSC_0332

 

KPH107
DSC_0342 DSC_0336

 

KPH108
DSC_0343 DSC_0357

 

KPH109
 DSC_0370 DSC_0363

TERBUKA UNTUK JUALAN RUNCIT DAN BORONG. SILA HUBUNGI:

ummiross@gmail.com
whatsapp/sms sahaj ke 016-878 4960

(Warna mungkin sedikit berbeza disebabkan kesan pencahayaan).

10 comments:

inazamri said...

jln2 cuci mata sini.Hope ummiross sihat2 hendaknye.jemput dtg blog ina ye.maklum dah 4 bulan tak blogging kini kembali semula dgn entri baru

Tie HT said...

cantik jugak batiknya macma songket :)

Kayu Manis said...

salam ummiross,

ada hati juga nak beli..utk mak mertua..

sungguh cantik,menarik..

NEKCIK said...

cantik cantik kain ummiross ni...da pencen kna carik baju dok rumah jer..he..he

Juls Julie80 said...

Assalam kak..

akak org Swk ker..? kacak2 batik ya.. heheh :)

☾SHiemaCMa786☾ said...

Salam K.ummiros...
Cantiknyeee...
^_^

Kakzakie Purvit said...

Cepat-cepat dah nak raya ni pilih ajelah mana yg berkenan dihati:) Cantik-cantik semuanya tu..

Hihi... kakak tolong kempenkan ni ummiross.

dear anies said...

menyerlah sggh yg purple tu

Sweet N Pretty said...

Assalamualaikum ummi. Lama tak jenguk sini. Mmg cantik kebaboom corak2 kain ni:)

luncai dan labu said...

assalammualaikum ummi. terima kasih kerana ummi telah memberi saya jalan untuk memulakan bisnes. puas saya mencari corak corak aztec macam ni. saya terlupa pula batik sarawak memang cantik cantik. saya baru je nak mula bisnes. modal kecil kecilan. baru nak belajar menjahit. saya ada contact ummi. ada bertanya mengenai belian borong. saya harap ummi balas ye email dan whatsapp saya. maaf jika saya mengganggu umi. Semoga Allah memberikan rezeki yang lebih meluas untuk ummi dan keluarga ummi. Aminnn. Assalammualaikum ummi.