Monday, April 18, 2011

PESERTA IMAM MUDA MUSIM KEDUA ASTRO OASIS

Ummiross memang tertunggu-tunggu rancangan Imam Muda musim kedua ni(IM2). Sebelum ni satu lagi rancangan yang ummiross minat sangat2 iaitu Akademi Al Quran telah melabuhkan tirainya

Rancangan terbitan Astro Oasis yang berjaya menarik 3.3 juta penonton pada musim pertama dulu, kali ni tampil lebih hebat dengan penyertaan dari negara jiran seperti Singapura dan Brunei.

Seramai 10 orang peserta IM2 telah diperkenalkan pada majlis pelancaran yang disiarkan di Astro Oasis, jam 9 malam sebentar tadi.

IMG_3210   IMG_3211 
           NAJDI (SELANGOR)                                                   AZLAN (KL)

IMG_3213   IMG_3214
             MUJAHID (SINGAPURA)                               AMMAR (KEDAH)

IMG_3215   IMG_3217
          FAKRUL (TERENGGANU)                               NAZRUL (JOHOR)

IMG_3218   IMG_3219
               HASSAN (PERAK)                                  FADLI (BRUNEI)

IMG_3221   IMG_3222
        FATAH (NEGERI SEMBILAN)                                  ALI (SABAH)

Masih mengekalkan Dato’ Haji Hassan Mahmud Al-Hafiz sebagai mudir, diharap IM2 ini dapat mengisi sedikit kegersangan rancangan berbentuk agama untuk golongan muda.

23 comments:

SyidaGorjes said...

sejuk je mata bila tgk imam muda ni.

ummiross said...

@SyidaGorges;

Hmm betul tu Syida, sejuk perut ibu mengandung

b a m b a m ' s said...

salam..
minta share yer.. :) nnt sy credit kat sini..

NzA said...

tgk muka imam muda ni pn dh sejuk hati la....

ummiross said...

@bambam's;

Wassalam, silakan bambam's..

ummiross said...

@NzA;

Ye lah, beginilah generasi muda yang kita impikan..

Hanis Azla said...

tgk juga smlm.. baguskan ummi mereka ni.. ada rupa dan juga ada ilmu agama..

AngahSayang2314 said...

x leh tengokkk astro tak ada....

nfdeeda_zubir said...

salam . boleh share tak ? :D

Puanbee2 said...

wah bee tk sempat nk wat review sebelum nih duk tunggu gak ummie!!

ummiross said...

@Hanis Azla;

Betul tu Hanis, ada rupa ada ilmu agama, kira cukup pakej untuk buat menantu,hee...

ummiross said...

@AngahSayang2314;

Oh ye ke Angah,takpe tengok puas2 kat sini.

ummiross said...

@nfdeeda-zubir;

Boleh,no problem, silakan.., jgn lupa credit link ye hehe...

ummiross said...

@Puanbee2;

hehe tu lah, kadang2 yang kita tunggu tu lah yang terlepas kan Bee, jangan terlepas final nanti ye..

nfdeeda_zubir said...

oraite. tade hal :D
THANKS !

DaHLia said...

calon2 menantu pilihan 2011 ni :D

khairul said...

muda dan berilmu

ummiross said...

@Dahlia;

haha betul tu Dahlia, pakej lengkap ni..

ummiross said...

@khairul;

Hmm betul tu Khairul, tak nak cuba jadi calon ke tahun depan hee...

Zikri Husaini said...

semoga berjaya buat semua imam untuk tahun ini... Program yang harus kita pertengahkan..

MOH KEMBARA said...

Salam, akak takder AStro. Tengok kat Youtube jer!

ummiross said...

@Zikri Husaini;

Hmm betul tu, semoga program ni berjaya jugak menambat hati peminat.

ummiross said...

@Moh Kembara;

Salam kak..

Hmm ummi pun kadang2 mana2 program yg ummi tak sempat tengok, ummi cari kt Youtube jugak