Monday, November 26, 2012

RATNA DEWI GOLD STOK TERBARU 2

بسم الله الرحمن الرحيم

Salam sejahtera, salam kasih sayang..

TERBUKA UNTUK JUALAN RUNCIT DAN DISKAUN HEBAT UNTUK YANG INGIN BERNIAGA SECARA KECIL-KECILAN.

Kepada yang berminat sila hubungi;

ummiross@gmail.com atau ‘sms sahaja’ ke 016-8784 960

Jenis                : Batik Sarong RATNA DEWI
Material            : Cotton
Ukuran             : 2m-belum berjahit
Harga runcit     : RM28
Saranan     : Sesuai bukan sahaja untuk sarung, tapi boleh juga dibuat baju atau kain yang dipadankan dengan baju kurung atau blouse polos dan lain2.

IMG_5110IMG_5091
                                                                                RD204

 

20121124_110949IMG_5186
                                                                               RD205

 

IMG_5168IMG_5152
                                                                                RD206

 

IMG_5136IMG_5130
                                                                                 RD207

 

IMG_5201IMG_5192
                                                                                 RD208

 

20121124_105209IMG_5171
                                                                                RD209

 

IMG_5122IMG_5117
                                                                                   RD210

 

20121124_10545420121124_105922
                                                                                  RD211

 

SET 4

IMG_5082IMG_5074
                                                                                   RD212

 

IMG_5087IMG_5207
                                                                                    RD213

 

IMG_507920121124_115508
                                                                                     RD214

 

IMG_5051IMG_5046
                                                                                    RD215

WARNA GAMBAR MUNGKIN SEDIKIT BERBEZA DISEBABKAN KESAN PENCAHAYAAN.

Gambar kiriman salah seorang customer kesayangan ummi dari Johor. Ratna Dewi dijadikan  baju, dipadankan dengan kain polos, anak dan ibu sedondon menawan. Harap mereka sekeluarga sihat wal afiat dan dalam perlindungan Allah selalu. Salam rindu…

                                  CIMG5421

16 comments:

Acik Erna said...

assalam ummi..cantik dah jadi baju kan..

ummiross said...

@Acik Erna;

Wassalam Acik...

Yelah Acik, memang cantik. Kalau kat butik nyonya,ummi tengok dia orang padankan dengan kebaya nyonya yang soft colour, cantik sangat jadinya, sungguh menyerlah.

izan mama mia said...

wah..mmg menawan....cantik pakai time raya..

Syida said...

bila dah jadi baju baru nampak cantik!

atuk baik said...

Assalamualaikum Ummiross

waaaa...macam bunga tenun

Kesuma Angsana said...

ala silap komen kat bwa pulak... mmg cantik kain2 nyer

Amie said...

2 hari lepas Amie sempat cari 2-3 helai kain nak buat baju, nampak sebaris batik Sarawak tersusun cantik.... teringat Ummi, patutlah ramai yang order dari Ummi, bukan saja cantik dalam gambar, tapi tengok betul2 lagi cantik!

MumMe said...

cantik...bagus idea sedondon ni,ummiross...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

cantik la corak2 dia..plg suka yg ketiga tu eheee

ummiross said...

@izan mama mia;

Terima kasih izan, yup sesuai untuk macam2 majlis kan izan.

ummiross said...

@Syida;

Yup betul syida, kalau pandai matching memang cantik!

ummiross said...

@atuk baik;

Waalaikumussalam Atuk..

Macam bunga tenun, sebab bunganya nampak timbul kan atuk..

ummiross said...

@Kesuma Angsana;

Hehe, takpe KA. Terima kasih KA, warna2 ceria cantik menawan.

ummiross said...

@Amie;

Oh ye ke amie..seronok rasanya ada orang ingatkan kita, hehe.
Cantik kan Amie, dah jadi baju lagi cantik!

ummiross said...

@MumMe;

Seronok kan MumMe, dapat sedondon dengan anak perempuan.

Mimie said...

cantik2 kan yg akak jual nih...lain drp lain