Wednesday, May 16, 2012

SELAMAT PAGI CIKGU, SELAMAT SELALU..

بسم الله الرحمن الرحيم

Kerapkali kesabaran mu diuji
Namun senyuman masih terukir…

Selamat menyambut hari guru
Terima kasih cikgu…

Customer ummiross pun ramai guru-guru. Semoga tempahan selamat sampai dan semoga diberkati Allah SWT selalu.Selamat hari guru semua.

To Norashidah;
Terima kasih daun keladi
Lain kali order lagi…

IMG_1913IMG_1902
Order dari Kuala Lumpur..
Semakan order
Kod : KPH22
Pos : 15hb.Mei,2012
Treking :EM255999525MY

To Abdul Wahab;
Terima kasih daun keladi
Lain kali order lagi…

IMG_1674IMG_1735IMG_1756
Order dari Perak.
Semakan order
Kod : KPH15,KPH16,KPH20,KPH15-2M
Pos :  14 & 15hb.Mei,2012
Treking :CD157900579MY
                   EM039086529MY 

To Yusnita;
Terima kasih daun keladi
Lain kali order lagi…

IMG_1675IMG_1839
Order dari Johor.
Semakan order
Kod : KPH15,KPH18
Pos : 14 &15hb.Mei,2012
Treking :RD033346676MY
                   EM039086492MY 

To Mustaza;
Terima kasih daun keladi
Lain kali order lagi…

IMG_1687IMG_1837
Order dari Negeri Sembilan.
Semakan order
Kod : KPH15,KPH18(2.5M)
Pos : 15hb.Mei,2012
Treking :EM039086475MY

To Sepiah;
Terima kasih daun keladi
Lain kali order lagi…

IMG_1732
Order dari Terengganu
Semakan order
Kod : KPH16
Pos : 15hb.Mei,2012
Treking :EM039086501MY

20 comments:

KhaiRin : anies said...

slmt hr guru!

heheh tersenyum tgk cite tu

Kazman / Sue said...

memang gelak je tgk citer tu... selamat menyambut hari guru jugaa...

Mak Wan said...

Selamat Hari Guru Ummiross,dah pencen pun terasa jg bila dpt ucapan mcm ni kan.

MulutPayau said...

hahaha..mmng gelak tengok citer tu..

Selamat Hari Guru utk semua warga guru...

ummiross said...

@KhaiRin:anies;

Terima kasih anies..
hehe tulah, evergreen betul lawak dia kan!

ummiross said...

@Kazman / Sue;

Ye lah..tak jemu dengan lawak orang lama ni,tapi lawaknya pun penuh makna.Terima kasih..

ummiross said...

@Mak Wan;

Selamat hari guru juga Mak Wan..
Betul tu Mak Wan, sambutan hari guru adalah antara saat2 yang masih melekat dihati..

ummiross said...

@MulutPayau;

hehe memang lawak kan Mp, walau dah tengok banyak kali, masih naak tergelak juga. Anak murid macam tu pun, cikgu masih cool je lagikan..

Selamat hari guru ye MP..

Prince of Noob said...

selamat hari guru pada semua guru... done follow - Noob

Deru Ombak said...

Salam ummiross..

Ummi dah buat semua org tergelak tengok video tu.. Hehe

jemarisuri said...

selamat hari guru jugak ummi...hehe

ummiross said...

@Prince of Noob;

Terima kasih, tanpa guru siapalah kita kan..

ummiross said...

@Deru Omabak;

Wassalam Kakya..
Hehe..semoga semua orang happy dihari guru kan Kakya..

ummiross said...

@jemarisuri;

Terima kasih js,muahh!!!

ibuintan said...

slamat hari guru

cantiknya kain2 tu

khairul said...

pasai cikgu lah sy x merokok spi sekarang

NzA said...

selamat hr guru juga buat ummi...walaupn dh xbrgelar guru ttp gelaran itu akan terus trpahat kukuh hingga ke liang lahat.....

ummiross said...

@ibuintan;

Terima kasih, selamat hari guru juga ibuintan, semoga jasa dan usaha mendidik anak bangsa akan sentiasa diberkati Allah.

Hmm memang cantik2 tu ibuintan, kaler dan corak sangat menawan,,

ummiross said...

@khairul;

Waa bagus2,cikgu bukan setakat mengajar baca tulis, tapi juga menerapkan nilai2 murni,Alhamdulillah besar jasa guru tu..

Aishah Jahirah said...

tengok video tu memang tergelak la....hehee