Saturday, May 26, 2012

BAHAGIA

بسم الله الرحمن الرحيم

Salam sejahtera, salam kasih sayang..

Cepatnya seminggu berlalu. Harapnya kesibukan urusan dunia tidak akan melalaikan kita. Cuti sekolahpun telah bermula. Tentu ramai yang mengambil kesempatan untuk pulang ke kampung atau membawa anak-anak jalan-jalan makan angin. Bercuti ke mana? Tak kisahlah ke mana kan, asalkan bahagia bersama keluarga tercinta. Tapi jangan sampai bahagia mengundang derita. Memandulah secara berhemah, semoga selamat pergi dan selamat kembali.

Kepada pelanggan-pelangan Batik Sarong Sarawak, Batik Ratna Dewi, kain pasang atau batik etnik Sarawak dari Salamborneo, yang kebanyakannya guru-guru, selamat bercuti cikgu-cikgu, semoga berbahagia selalu..

To Sally;
Terima kasih daun keladi
Lain kali order lagi…

IMG_7897IMG_7859IMG_7908
Order dari Johor..
Semakan order
Kod : RD-3pcs
Pos : 25hb.Mei,2012
Treking :EM039089661MY

To Yusnita;
Terima kasih daun keladi
Lain kali order lagi…
IMG_1895
Order dari Johor
Semakan order
Kod : KPH21
Pos : 25hb.Mei,2012
Treking :EM126479476MY

To Norzanriah;
Terima kasih daun keladi
Lain kali order lagi…

IMG_2300IMG_2356IMG_2304IMG_2333
Antara order dari Johor
Semakan order
Kod : KPR3,4,5,6 & 13:5pasang
Pos : 23hb.Mei,2012
Treking :EM211456542MY

To Lizawati;
Terima kasih daun keladi
Lain kali order lagi…

IMG_7911
Order dari Putrajaya
Semakan order
Kod : RD-1pc.
Pos : 24hb.Mei,2012
Treking :EM211459946MY

To Yusnita;
Terima kasih daun keladi
Lain kali order lagi…

IMG_1732IMG_1831
Antara order dari Johor.
Semakan order
Kod : KPH16:1psg, KPH18:7 pasang,
KPH18 : 2.5m-1pc, KPH18: 2m-1pc.
Pos : 22hb.Mei,2012
Treking :EM211458455MY

To Yuzira;
Terima kasih daun keladi
Lain kali order lagi…

IMG_1917IMG_1825IMG_1723
Order dari KL.
Semakan order
Kod :KPH15, KPH16, KPH18:3pasang 
Pos : 21hb.Mei,2012
Treking :EM211458469MY

To Nur Amalina;
Terima kasih daun keladi
Lain kali order lagi…

IMG_1918
Order dari Terengganu
Semakan order
Kod : KPH15.
Pos : 21hb.Mei,2012
Treking :EM211458472MY

To Yushailie;
Terima kasih daun keladi
Lain kali order lagi…

IMG_1914IMG_1837IMG_1911
Antara order dari Selangor
Semakan order
Kod : KPH15,18,22-3pasang.
Pos : 21hb.Mei,2012
Treking :EM211458486MY

22 comments:

Yumida said...

kak..bukak butik gik...jual kain2..pn byk untung ya..insyaAllah....
slmt beristirehat di hari ahad yg bahagia tok kak...kol 12tghri jgn lupak tonton propaganza tv 104, then layan melodi gik kol 12.30 di tv3..then layan gik galaksi tv9 kol 1.30...then para ibu2 tok paling suka rancangan NONA jam 2pm tv3...hehe...
eh kmk lupak ritok ari sabtu la......mek baruk tringat! hadoi! malas nk cancel atas ya..penat kmk taip..mek tandah jak la

Mak Wan said...

Assalamualaikum Ummiross

Sungguk bahagia...............lebih lagi bagi orang macam kita. Tak da nak fikir kerja.Kepada cikgu cikgu selamat beristirihat untuk seketika.

MOH KEMBARA said...

Assalamualaikum Yong Ummi,
Yong tak bercuti ke mana-mana ke?

jemarisuri said...

semoga bahagia sentiasa melingkari hidup kita kan ummi...

Amie said...

Assalamualaikum Ummi,
wah! ramai pelanggan dalam kalangan guru ye... he he hh walaupun cuti sekolah, tapi cikgu Amie tak dapat cuti sepenuhnya hu hu huuu... tapi akan cari juga ruang untuk bawa anak2 jalan2

NzA said...

hr ni dh mula xtra class ummi.....2 minggu penuh dgn kelas ttp nza minta kelonggaran utk plg ke kg pd jumaat nie...anak2 pn trpaksa ponteng kelas....hu.hu.hu....

MulutPayau said...

Assalamualaikum ummi...

Cuti sekolah, tapi tak dapat cuti sepenuhnya...ada kelas..huhuhu..mungkin mnggu ke2 baru dapat jalan2 sekejap...

khairul said...

sy blom ada plan nk bwk anak2 p berjalan

ummiross said...

@Yumida;

Hehe..online jak Yumida, sik mauk susah2,bahagia di rumah jak.
Haha..advance susunan rancangan Tv, kmk sik dapat nanga,hari minggu outing.

ummiross said...

@Mak Wan;

Waalaikumussalam Mak Wan..

Alhamdulillah, kita dah masuk fasa lain Kak Wan, fasa orang pencen dan santai-santai. Spend masa untuk apa yang kita suka.Dulu2 masa muda2 pening juga dengan kerja..

ummiross said...

@MOH KEMBARA;

waalaikumussalam kak..
InsyaAllah cuti-cuti Malaysia lagi kak, esok start bermusafir,hik!

ummiross said...

@jemarisuri;

Betul tu js, moga berbahagia selalu semuanya,bahagia dengan cara masing-masing kan js..

ummiross said...

@Amie;
Waalaikumussalam Amie..

Yup boleh kata ramai jugaklah Amie,sesetengah tu selalu juga bertanya khabar.Tak balik kampung ke Amie? Kalau balik, jom singgah Bangi..

ummiross said...

@NzA;

Waa cepatnya extra class bermula, begitulah jasa guru, besar pengorbanannya demi kejayaan murid-murid.
Alhamdulillah dapat jugak balik kampung, dapatlah NzA jumpa mama NzA,abah serta semua ahli keluarga yang dirindui.Sekejap tapi itu saat2 bahagia kita kan..

ummiross said...

@MulutPayau;

Waalaikumussalam MP..

Ada kelas jugak!. Takpe minggu kedua bercuti sakan ye. Enjoy your holiday..

ummiross said...

@khairul;

hehe..khairul bz dengan show, rezeki tu, nanti dah free bolehlah bawa anak dan isteri makan angin..

Aishah Jahirah said...

selamat bercuti2 malaysia..semoga percutian berjalan lancar insyaallah...:)

Deru Ombak said...

Assalamualaikum ummiross..

Lama kakya tak jenguk ros. Harap semuanya baik2.
Dah pencen ni kan ros, kita bos.. Bak kata Siam sabai! Sabai!

ummiross said...

@Aisha Jahirah;

Terima kasih Aishah atas ucapan dan doa..

ummiross said...

@Deru Omabak;

Waalaikumussalam Kakya..

Alhamdulillah, baik2 saja Kakya. Yelah Kakya, seronok rupanya jadi bos ni kan..!Sabai,sabai..apa makna tu Kakya..hihi.

MumMe said...

Alhamdulillah cuti dah bermula...anak2 pun sgt keletihan dah seminggu lepas...nanti mumme ctc2 ummiross boleh?

ummiross said...

@MumMe;

Alhamdulillah.. MumMe tak balik kampung ke?
Boleh2 MumMe, tapi mingu depan ye MumMe, minggu ni ummi cuti2 Malaysia, sekarang ada di Kuantan. Minggu depan Rabu ummi ada di Bangi, keci,tapak tangan, rumah ummi tadahkan..hehe.