Monday, August 1, 2011

AHLAN WASAHLAN RAMADHAN AL MUBARAK

Selamat menyambut Ramadhan Al Mubarak ummiross ucapkan kepada muslimin dan muslimat.

Kepada rakan2 blogger dan fb,customer, sahabat handai dan saudara mara, ummiross mohon kemaafan jika ada salah dan silap, mari kita mulakan Ramadhan dengan bermaaf-maafan, moga puasa dan amal ibadah kita di terima Allah SWT.

SELAMAT ‘BERPESTA’ IBADAH


24 comments:

Izan Ishak said...

selamat berpuasa buat ummiross sekeluarga ye~

ummiross said...

Terima kasih Izan, selamat berpuasa jugak buat izan sekeluarga...

Areef Ibn Naim said...

salam,

mg ramadan ini menjadi medan pemangkin tuk kita terus melipatgandakan amal ibadah kpd allah... in sya allah, amiin...

puanbee said...

selamat berpuasa ummie.. semoga kita dapat keberkatan ramadhan bersama

Sofya said...

selamat berpuasa....

Hanis Azla said...

Selamat berpuasa ummi.. maaf zahir batin dari saya juga..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam ummiross..Selamat berpuasa.

Adzriel @ Liza AB said...

sayng ummiross... selamat berpuasa dan menikmati keindahan bulan yg mulia ini.

ummiross said...

@Arief Ibn Naim;
Salam Arief..
Betul tu Arief biar berkobar2 keinginan untuk beeramal ibadat

ummiross said...

@puanbee;
Selamat berpuasa jugak bee.InsyaAllah, sama2 kita berdoa untuk yg terbaik.

ummiross said...

@Sofya;
Selamat berpuasa jugak Sofya

ummiross said...

@Hanis Azla;
Selamat berpuasa jugak Hanis.Sama2lah kita bermaaf-maafan ye Hanis

ummiross said...

@Azatiesayang;
Salam Azatiesayang, tq, selamat berpuasa juga ye

ummiross said...

@Adzriel @ Liza AB;
hehe thanks, sayang Liza jugak.
Selamat berpuasa dan beramal ibadat ye

Sweet N Pretty said...

moga Ramadhan thn ini lebh baik dr sebelumnya & ibadah kita diterima Allah swt

kak ina kl said...

selamat berpuasa buat Ummiross sekeluarga. Masak apa hari ni?

Amie said...

Pantun buat Ummi cayangggg....

Ramadhan datang Ramadhan pergi,
tahun ini menjelang lagi,
salah silap harap dimaafi,
ibadah kita mohon diberkati.

khairul said...

selamat berpuasa buat ummiross sekeluarga

ummiross said...

@Sweet N Pretty;
InsyaAllah Intan,begutlah hendaknya, amin.

ummiross said...

@kak ina kl;
Selamat berpuasa jugak kepada kak ina sekeluarga, hehe masak simple2 je.

ummiross said...

@Amie;
Hehe Amie, tq, ummie tak reti nak balas pantun ni
Sama2 bermaafan,moga ibadah kita diterima Allah SWT

ummiross said...

@khairul;
selamat berpuasa jugak buat khairul sekeluarga

NzA said...

Selamat brpuasa ummi..agak lewat jengah ke sini....

ummiross said...

@NzA;
Selamat berpuasa jugak NzA, lambat takpe, asal singgah jugak...hee