Friday, September 28, 2012

BONUS KAKITANGAN AWAM DALAM BAJET 2013

بسم الله الرحمن الرحيم

Salam sejahtera, salam kasih sayang..

Amacam bajet 2013? Ummiross kalau tengok bajet tak boleh berlama-lama, mengantuk!. Anyway, tahniahlah kepada kakitangan awam yang dapat bonus 1 1/2 bulan gaji. Yang hari raya tu dikira sekali tu, sebagai setengah bulan. Tinggal sebulan jelah lagi, setengah bulan akan dibayar pada Disember ni dan setengah bulan lagi pada Januari tahun depan. Pesara pun dapat juga RM500. Hehe..rezeki ummiross juga tu. Alhamdulillah, orang memberi kita merasa…

Kepada semua pelanggan, kain-kain telah selamat dipos, semoga selamat sampai.

IMG_4240-horz
Sebahagian order dari pelanggan sepanjang minggu ini..

Terima kasih daun keladi
Lain kali order lagi…

Noor Hairul
Kod: KPH-4psg
Pos : 28hb.September,2012
Treking : EM293709016MY

Melissa
Kod: KPH-1psg
Pos : 28hb.September,2012
Treking : EM293709033MY

Safura
Kod: BS-2pcs
Pos : 26hb.September,2012
Treking : EM293983931MY

Habibun
Kod: KPH-2pcs
Pos : 26hb.September,2012
Treking : EM293983976MY

Nor anitah
Kod: BS15pcs, KPH-3psg
Pos : 24hb.September,2012
Treking : CD175046635MY

Madihah
Kod: BS-15pcs
Pos : 24hb.September,2012
Treking : CD175046573MY

Shafiza
Kod: KPH-2psg, PD-1pc
Pos : 24hb.September,2012
Treking : EM293987258MY
                   EM309819215MY 

Adela
Kod: RD-1pc
Pos : 24hb.September,2012
Treking : EM293987292MY

Faizam
Kod: BS-4pc
Pos : 19hb.September,2012
Treking : EM098522573MY

10 comments:

Acik Erna said...

Assalam ummi ros..acik pun tak tengok pembentangan..acik tau bila baca blog je..dengar 1 1/2 bulan best kan ross..tapi bila dibayar 3 kali habis macam tu je kan....kalau sekali sedap jugak..tapi apa pun syukur alhamdulillah

ummiross said...

Wassalam Acik Erna...

hehe.. yelah acik tak larat nak tunggu semua, tak berapa faham pun ada juga, bab bonus je cepat faham, hehe..
Ye lah kan, bila bayar tiga kali tu, alahai, macam tak terasa pegang duit kan. Ye lah Alhamdulillah..

MumMe said...

mumme dgn husband teruja dgn diskaun 20% PTPTN tu...mungkin boleh jadi bonus kami juga?

ummiross said...

Betul3x, banyak jugak diskaun 20 persen tu kan MumMe,bonus jugaklah tu kan..

Mrs JemariSuri@mama QiSha said...

alhamdulillah rezeki lagik tahun ni...^^

ummi...blm ada ke kain yg js orde dulu msh suka corak yg sbm ni gak...hihi

NzA said...

rezeki utk anak2.....
Alhamdulillah..brbaloi sntiasa ditinggalkn cik abe tu...hehehe.....

cntik la kain trkini tu...nk order gak nnti kain batik srwk tu ttp skrg ni sibuk sgt2...huhuhu...

ummiross said...

@Mrs JemariSuri@mama QiSha

Alhamdulillah, ada jugaklah kan JS, rezeki hujung tahun dan awal tahun, hehe..

JS, insyaAllah kain kod RD tu akan sampai pertengahan atau hujung bulan 10 ni, klu sampai ummi bagitau JS ye.

ummiross said...

@NzA

Ye lah, rezeki anak2 juga kan. Terima kasih juga kat suami NzA n the gang ni, yang bekerja kuat untuk ini.

Boleh2 NzA, takpe tak lari gunung dikejar, dah free nanti bolehlah pilih-memilih mana yang berkenan.

ally said...

Kalau sy nk bli 5 pasang brp harga,

ummiross said...

@ally;

Ally nanti email ummi ye, ummi akan bagi senarai harga borong.