Monday, June 25, 2012

KOLEKSI TERKINI BATIK SARONG SARAWAK 1

بسم الله الرحمن الرحيم

Salam sejahtera, salam kasih sayang..
Selamat mencuci mata dengan stok terkini batik sarong atau kain sarung Sarawak. Jika berkenan, cepat-cepatlah order, stok terhad. Kepada yang ingin berniaga secara kecil-kecilan, ada diskaun istimewa hanya dengan pembelian 10 helai.

ps:Terima kasih banyak2 kepada rakan2 blogger yang mendoakan MIL ummiross. Semoga Allah membalas kebaikan rakan2 dengan ganjaran pahala. Alhamdulillah MIL dah ok sikit, menunggu beberapa keputusan pemeriksaan kesihatan, harap2 tiada penyakit yang serius.

Jenis                  : Cotton spun (lembut beralun)
Ukuran             : 2m (belum berjahit)
Harga runcit   : RM28
Saranan     : Sesuai dipadankan dengan baju kurung atau blouse polos atau dibuat baju dan dipadankan dengan kain kosong.

Warna mungkin sedikit berbeza disebabkan kesan pencahayaan.

Terbuka untuk jualan runcit dan borong. Sesiapa yang berminat sila hubungi :-
ummiross@gmail.com atau sms sahaja ke 016 878 4960

BS040A-BS040E-KOLEKSI TERKINI PALING CUN!

DSC_0272DSC_0268
                                                             BS040A

 

IMG_0916IMG_0885
                                                              BS040B

 

DSC_0257DSC_0250
                                                              BS040C



DSC_0240DSC_0234
                                                              BS040D

 

DSC_0289IMG_20120622_225512
                                              BS040E (purple)

 

BS111A-BS111E – KOLEKSI BATIK GOLDLINE

525100_142522549214178_960482540_n401763_142522395880860_1921404870_n575035_142522119214221_639707442_n
                  BS111A                               BS111B                                BS111C

 

547295_142522015880898_867695539_n529888_142522269214206_1161780533_n
                  BS111D                                     BS111E

 

IMG_0864IMG_0865
                                            BS041A

                                                               

IMG_0876IMG_0874
                                            BS041B

 

IMG_0859IMG_0860
                                             BS041C

 

IMG_0857IMG_0855
                                            BS041D

 

546313_142523022547464_562521384_n546313_142523022547464_562521384_n
                                               BS041E

 

IMG_0821IMG_0825
                                          BS038A

 

IMG_0831IMG_0833
                                          BS038B

 

IMG_0835IMG_0836
                                            BS038C

 

IMG_0848IMG_0850
                                            B038D

14 comments:

Amie said...

Cantiknya! Warna seri warnanya batik sarong tu Ummi...

ummiross said...

@Amie;

Cantikkan Amie..warna berseri,yang pakai lagi berseri kan!

jemarisuri said...

cantik...makin byk plak designnye..^^

Deru Ombak said...

Uih.. Cantik2 Nya ummi..

Sweet N Pretty said...

mmg cun ummi:)

Yumida said...

wah..cantik yg 1st n no 3 tu kak...cun sangat..moga bisnes makin berkembang :)

ummiross said...

@jemarisuri;

Terima kasih js,yelah design terkini tu.

ummiross said...

@DERU OMBAK;

Terima kasih Kakya..memang cantik dan lembut kainnya.

ummiross said...

@Sweet N Pretty;

Terima kasih Intan..kalau tengok kat luar lagi cantik!

ummiross said...

@Yumida;

Terima kasih Yumida atas doa. Ummi pun berkenan dengan kain2 ni, memang cun!!

NzA said...

ni design baru ek ummi....cantik sgt....

ummiross said...

@NzA;

Yup NzA, latest design ni, memang cantik sangat!,kod 040 tu wangi lagi!

MumMe said...

aduh,C dgn D tu comey betul ummi...

ummiross said...

@MumMe;

Hehe..aduyai, memang comey2 belaka batik ni MumMe..