Wednesday, June 20, 2012

BATIK SARAWAK GABUNGAN CORAK ETNIK DAN MODEN STOK TERKINI.

بسم الله الرحمن الرحيم

Salam sejahtera, salam kasih sayang..

Walla!!!, kacak, memang kacak gilak!. Kain pasang corak etnik Sarawak tok baru jak sampei, mun kitak berkenan,cepat2lah order. Kelak sik ada stok lagi, tentu terkeciwa…“Dari kerana mata..yang mempunyai kuasa..
Ooh aku tergoda, aku tergoda, terkeciwa…” Ahak!!!, selamat memilih.

Jenis : Kain Pasang Sarawak Corak Etnik
Material: Polyester Silk
Harga Runcit: RM89 sepasang-4m

Terbuka untuk jualan runcit dan borong.Kepada yang berminat sila hubungi :-
ummiross@gmail.com atau ‘sms sahaja’ ke 016 878 4960

Catatan: Kod KPH23-KPH27: Kombinasi Corak Etnik Orang Ulu dan moden dengan  gabungan tona warna yang menawan.
Kod KPH28-KPH32: Corak berunsur alamiah dan abstrak di bahagian kaki, juga dengan gabungan tona warna yang sangat serasi.

IMG_2874IMG_2754IMG_2779
                                                              -KPH23-(biru turqois)out of stock

 

IMG_2827IMG_2815IMG_2822
                                                                   -KPH24-out of stock

 

IMG_2808IMG_2804IMG_2789
                                                                        -KPH25-

 

IMG_2845IMG_2836IMG_2846
                                                                  -KPH26-out of stock

 

IMG_2872IMG_2864IMG_2852
                                                                    -KPH27-

 

IMG_2458IMG_2434IMG_2453
                                                                  -KPH28-

 

IMG_2467IMG_2463IMG_2466
                                                                   -KPH29-

 

IMG_2499IMG_2494IMG_2491
                                                                 -KPH30-

 

IMG_2514IMG_2503IMG_2509
                                                                   -KPH31-

 

IMG_2528IMG_2515IMG_2525
                                                                   -KPH32-

Catatan: Kod KPH23-KPH27: Kombinasi Corak Etnik Orang Ulu dan moden dengan gabungan tona warna yang menawan.
Kod KPH28-KPH32: Corak berunsur alamiah dan abstrak di bahagian kaki, juga dengan gabungan tona warna yang sangat serasi.

WARNA MUNGKIN SEDIKIT BERBEZA DISEBABKAN KESAN PENCAHAYAAN.

26 comments:

atuk said...

Assalamualaikum Ummiross

datang cuci mata ajer...he he

ummiross said...

@Atuk;

Waalaikumussalam atuk..

Silalah atuk,cuci mata pun boleh, tak kena caj pun,hik!

khairul said...

cantek lah Ummi

Yumida said...

aok..nang kacak kak!
mek tergoda dgr ktk lagu kak..merdu suara ktk..hehe

jemarisuri said...

cantik plak warna purple tu..^^

ummiross said...

@Khairul;

Terima kasih Khairul..memang cantik ni.

ummiross said...

@Yumida;

hehe..Yumida kitak dapat dengar suara kmk ka?merdu ka sumbang?hik!

ummiross said...

@js;

Yang purple tu ummi pun berkenan js,memang cantik.

NzA said...

cantik sgt ummi.....trgoda tgk....kain batik sarong yg nk order tu pn msih trtangguh2 ummi..keadaan kesihatan skrg xmengizinkan...hu.hu.hu....

MOH KEMBARA said...

Salam Yong Ummi,
kombinasi warna cantik, gelap-gelap, sesuai utk org2 dewasa san di majlis-majlis!

ummiross said...

@NzA;

Kain2 ni memang tak boleh tengok, kalau tengok tentu tergoda,hik!. Takpe NzA, utamakan kesihatan dulu, ummi doakan NzA akan sembuh seperti sediakala secepat mungkin.

ummiross said...

@MOH KEMBARA;

Wassalam kak..

Ye kak, kali ni warna2 gelap kalau tambah bling2 tentu lagi menyerlah untuk majlis!

Ati Masrif said...

salam,

wah...sarawak pun ada batik sendiri ye..cantik!

sori baru tau :)

ummiross said...

@Ati Masrif;

Wassalam Ati..

Hehe..ada Ati, coraknya lebih kepada corak etnik di Sarawak.Terima kasih.

puanbee said...

yak baru pertama kali nampak ummie tulis gni , rindu ka ? hehehe

Kesuma Angsana said...

mmg cantik ler... listkan lah rega

ummiross said...

@puanbee;

hehe..lama tak sembang macam ni, duulu selalu dengar kawan2 cakap, seronok gak!

AyaZuki Is Cullen said...

cantik kain ni..usha2 dulu ;)

Liza @ Adzriel AB said...

cantik le kaler purple tu

Hanis Azla said...

cantik2 semuanya.. wah ummi. dah duduk sini baru dgr ummi cakap sarawak.. he..he..

ummiross said...

@Kesuma Angsana;

Terima kasih Kesuma Angsana,cantik daan unik ni, harga dah ada kat situ, RM89.

ummiross said...

@AyaZuki Is Cullen;

Terima kasih AyaZuki, boleh je cuci2 mata,terapi minda.

ummiross said...

@ Liza @ Adzriel AB;

Samalah taste kita Liza...hik!

ummiross said...

@Hanis Azla;

Terima kasih Hanis. Hehe..dah lama tak dengar kawan2 kelakar Sarawak, rindu pulak Hanis..

Sweet N Pretty said...

eksklusif koleksi yg ni ummi

ummiross said...

@Sweet N Pretty;

Terima kasih Intan, corak unik, warna pun unik kan Intan...