Friday, May 3, 2013

KAIN PASANG ETNIK AKA BATIK SARAWAK SIRI 10

بسم الله الرحمن الرحيم

Salam sejahtera, salam kasih sayang..

BALIK MENGUNDI

Hari ni bangun pagi dengan rasa seronok. Sebabnya hari ni kami sekeluarga nak balik kampung. Setiap kali dapat balik kampung hati memang sentiasa riang ria. Tambah excited sebab nak mengundi, maklumlah 5 tahun sekali, tanggungjawab harus ditunaikan. Harap-harap jalan tak sesak hari ni. Ummiross ucapkan selamat mengundi kepada semua. Kepada yang balik kampung, hati-hati di jalanraya, semoga selamat perjalanan pergi dan balik, semoga dalam perlindungan Allah SWT sentiasa.

 

KAIN PASANG ETNIK SARAWAK TERBARU SIRI 10

Alhamdulillah, akhirnya selesai juga kerja-kerja mengambil gambar Kain pasang Sarawak aka Batik Sarawak, koleksi terbaru ni. Jadi hari ni, cukuplah 3 design yang ummiross janjikan. Kali ni warna-warna lembut yang sejuk mata memandang, masih mengekalkan corak Etnik dan pada badan kain kali ni ada corak kecil Pua Kumbu.

Terbuka untuk jualan runcit dan borong. Jika ada yang berminat untuk membuat uniform untuk sekolah, jabatan dan sebagainya, bolehlah hubungi ummiross ye.

Selamat mencuci mata, kalau dah jatuh hati cepat-cepatlah meminang ye, kain-kain ni semuanya masih belum berpunya..

                                                                    KPH83

IMG_7174_thumb[15] IMG_7179_thumb[24]

 

 

                                                                                KPH84

 IMG_7195_thumb[14]     IMG_7196_thumb[15]

 

 

                                                                               KPH85

    IMG_7205_thumb[8] IMG_7207_thumb[16]

 

 

              KPH86 (Kombinasi coklat & purple lembut-warna sebenar lebih gelap sedikit)

    IMG_7216_thumb[17]IMG_7210_thumb[13]

 

 

                                   KPH87 (Hijau gelap kebiruan-Warna sebenar lebih gelap)

   IMG_7246_thumb[16]  IMG_7245_thumb[9]

Jenis : Kain Pasang Sarawak/Batik Sarawak
Material: Japan Polyester(best quality)
Harga Runcit: RM89 sepasang-4m
Boleh juga dibeli mengikut ukuran yang dikehendaki.

Terbuka untuk jualan runcit dan borong.Kepada yang berminat sila hubungi :-
ummiross@gmail.com atau ‘sms sahaja’ ke 016 878 4960.

Warna mungkin sedikit berbeza disebabkan kesan pencahayaan.

11 comments:

❤Kamsiah❤ said...

selamat mengundi...demi masa depan anak cucu kita...
saya dah tukar alamat,tak payah blk mengundi di kelantan..

Kakzakie said...

Kakak pun mengundi di kampung juga. Balik kampung selepas undi balik semula JB sebab abang undi di JB..

Kain-kain menggoda mata kakak:)

Ratu Hatiku said...

Selamat mengundi ya.. Semoga perjalanan selamat pergi dan balik.. Amin

Mmg tergoda tgk kain2 ummi nie.. :D

Jemarisuri said...

selamat mengundi ummi..sambil mai jamu mata kat sini...hehe

MulutPayau said...

Selamat pulang ke Kg dan selamat mengundi ya ummi...

BUNDA a.k.a KN said...

assalam, selamat mengundi..

Khai♥Rin : anies said...

P/s ummi..dakwat kt tangan da hilang ke? ;-)

Kakzakie said...

Kakak sesaja jenguk sini dua-tiga kali dah.. moga ummiross sihat hendaknya:)

Hanis Azla said...

Salam ummi..

tentu ramai yg nak meminang kain pasang yang baru tu.. cantik dan menawan sungguh..

Sweet N Pretty said...

Dh selesai ngundi pikir puasa n raya pulak kan ummi. Cun melecun koleksi tu:)

Sweet N Pretty said...

Dh selesai undi pasni pikir puasa n raya pulak kan ummi. Cun melecun koleksi tu :)