Wednesday, April 10, 2013

RATNA DEWI GOLD LINE ON SALE

بسم الله الرحمن الرحيم

Salam sejahtera, salam kasih sayang..

Yeaahhh!!!, hanya 7 set sahaja, harga borong dengan hanya belian  5 dan 6 helai. Harga biasa RM28 sehelai. Hanya dengan belian 5 atau 6 helai seperti set yang telah ditetapkan dibawah anda layak mendapat harga serendah RM20 sehelai iaitu untuk set 5 helai harganya RM100 satu set dan untuk 6 helai harganya RM120 satu set. Set yang sangat sesuai bagi yang ingin memulakan perniagaan batik sarong secara kecil-kecilan. Atau boleh juga berpakat dengan kawan-kawan, sama-sama untung, dapat harga semurah harga borong ni…sepakat membawa berkat!

Kepada yang berminat sila hubungi;

ummiross@gmail.com atau ‘sms sahaja’ ke 016-8784 960

Jenis                : Batik Sarong RATNA DEWI GOLD LINE
Material            : Cotton
Ukuran             : 2m-belum berjahit
Saranan     : Sesuai bukan sahaja untuk sarung, tapi boleh juga dibuat baju atau kain yang dipadankan dengan baju kurung atau blouse polos dan lain2.

 

SET 1

DSC_1653 

DSC_1616DSC_1673 DSC_1588 DSC_1580DSC_1615 

 

SET 2

DSC_1636  

DSC_1608 DSC_1599

DSC_1616DSC_1671

   DSC_1681

 

SET 3

DSC_1644

DSC_1568DSC_1588

DSC_1615DSC_1616 

  DSC_1585DSC_1645

 

SET 4

DSC_1628

DSC_1669 DSC_1588

DSC_1599  DSC_1629

DSC_1588 DSC_1580

 

SET 5

DSC_1626

DSC_1580 DSC_1588 DSC_1675 DSC_1616 DSC_1576 DSC_1568

 

 SET 6

DSC_1604

DSC_1678 DSC_1576

DSC_1608 DSC_1588

 DSC_1615 DSC_1616

 

 SET 7

DSC_1571

DSC_1568 DSC_1576

DSC_1580 DSC_1599

DSC_1588 DSC_1594

  ps: Harga tak termasuk postage.

 

 

 

 

33 comments:

Kesuma Angsana said...

mmg cantik 2

Khai♥Rin : anies said...

uiiii ummi...menyerlah sungguh kaler nyer!

MaMa Rey said...

cantik batik kaler merah tu

❤Kamsiah❤ said...

ummi...saya nak oder set 4..nanti saya sms ya..:)

NzA said...

cantik sgt2 ummi....msih xbrkesmptan nk cuci2 mata skrg w.pn hati gundah gulana...kesibukan melanda. Esok org2 atasan nk serbu sk..minggu ni kami semua brkmpung dgn fail2 yg menimbun.........huhuhuhu....

MumMe said...

...semua kain cantik2 belaka...

atuk said...

Assalamualaikum Ummi

terang mata saya....he he

ummiross said...

@Kesuma Angsana;

Terima kasih KA.

ummiross said...

@ Khai♥Rin : anies;

hehe..ceria dan tampil menawan kan anies.

ummiross said...

@ Khai♥Rin : anies;

hehe..ceria dan tampil menawan kan anies.

ummiross said...

@MaMa Rey;

Betul tu MaMa Rey, kalau matching dengan baju putih memang cantik sangat!

ummiross said...

@❤Kamsiah❤;

Ok Kam..ummi dah simpan untuk Kam yang set 4 tu. Terima kasih ye.

ummiross said...

@NzA;

Kalau tengok kain betul lagi cantik ni NzA.

Tentu sibuk sangat2 kan bila orang atasan nak datang melawat, moga Allah permudahkan,yeahhh.. NzA bolehhh!!!

ummiross said...

@MumMe;

Kalau dah matching dengan baju lagi cantik kan MumMe. Terima kasih ye.

ummiross said...

@atuk;

hehe biaq terang atuk, ceria sokmo.

Situs Top Info said...

kunjungan perdana gan..
salam kenal dan sukses terus..

Kakzakie said...

Alahai Ummi kakak memang minat batik ni. Cantik-cantiknya..

NM03 said...

comeinya... kaler dia menyerlah, timbul semua bunga2 yg ada

Sweet N Pretty said...

Assalamualaikum ummi. mmg cantik ratna gold ni ummi. rambanng mata dibuatnya:)

yan's cottage said...

cantik2 semuanya.....rambang mata lah pulak....

Jemarisuri said...

cantik..js cam berkenan je ngan warna hijau tu...hihi...

ibuintan said...

kaler yg ceria... warna pun tak luntur

Hanis Azla said...

Salam Ummi..

sangat cantik dan menawan.. tentu ramai yang tergoda dan tertawan.. semoga semakin sucsess bisness ummi hendaknya..

izan mama mia said...

meriah warnanya.. :D

ummiross said...

@Kakzakie;

Ooh peminat batik juga ye Kakzakie.. Terima kasih Kakzakie.

ummiross said...

@NM03;

Betul tu, bunga dia memang nampak macam timbul, terima kasih ye NM03.

ummiross said...

@Sweet N Pretty;

Waalaikumussalam Intan..

Intan dah biasa tengok kan, terima kasih Intan.

ummiross said...

@ yan's cottage;

Terima kasih Yan..

ummiross said...

@Jemarisuri;

Hehe..cantik hijau tu JS.

ummiross said...

@ibuintan;

Ibuintan dah biasa beli kan, betul tu, Ratna Dewi yang ummi jual ni tak mudah luntur.

Terima kasih ye ibuintan.

ummiross said...

@Hanis Azla;

Waalaikumussalam Hanis..

Amin..amin.., terima kasih atas doa Hanis.

ummiross said...

@ izan mama mia;

Terima kasih izan..

Nana Liena said...

cuci mata tengok..hehe..cantik2 semua.. ^^