Wednesday, March 7, 2012

YANG CANTIK DARI LADYSIRNA

بسم الله الرحمن الرحيم

Salam sejahtera, semoga ceria selalu..

Ummiross seperti biasa, ceria sokmo bermain dengan batik-batik sarong Sarawak dan menguruskan order pelanggan. Tambah ceria lagi dua hari lepas ummiross menerima souvenir yang dihantar oleh rakan blogger, Ladysirna, sebab berjaya menjawab teka-teki diblognya. Rezeki ummiross, patutlah gatal je tapak tangan nak menjawab walaupun baru pertama kali singgah.

IMG_0690IMG_0693
Cantik dan wangi, ummiross suka, terima kasih Ladysirna dari My motherhood journey..

dabai
Ni lah yang ummiross teka hari tu. Sape mbiak Serawak, angkat tangan, mun sik dapat jawab, malu  ooo…hehe.

Sementara tu, terima kasih kepada semua pelanggan ummiross di bawah ni. Semoga kain yang di pos selamat sampai, semoga dimurahkan rezeki selalu..

To Safurah;
Terima kasih daun keladi
Lain kali order lagi…

IMG_9891IMG_9952IMG_9600
Order dari Shah Alam ..
Semakan order
Kod        : BS103-2pcs,KPF3-2pcs
Pos         : 5hb.Mac,2012
Treking : RD921878969MY

To Hirawati;
Terima kasih daun keladi
Lain kali order lagi…

IMG_0507IMG_0516
Order dari Penang ..
Semakan order
Kod        : RD153
Pos         : 5hb.Mac,2012
Treking : RD921878972MY

To Salmiah;
Terima kasih daun keladi
Lain kali order lagi…

IMG_7893IMG_9061IMG_0246
Order dari Johor..
Semakan order
Kod        : RD 125,BS 110,BS 96
Pos         : 5hb.Mac,2012
Treking : RD921878907MY

14 comments:

KhaiRin : anies said...

apa tu? coklat kurma ke?

Sweet N Pretty said...

Wah bestnya ummi menang teka teki hehe tahniah. Cantik hadiah tu

atuk said...

Assalamualaikum Ummiross

sedap ke buah tu...
nak rasa...he he

Hanis Azla said...

Alhamdulillah ummi dapat hadiah yg menarik.. tahniah yer.. tp saya tak tahu apa yg di dalam gambar tu ummi..

jemarisuri said...

ummi itu coklat ke?...hehe..

ummiross said...

@KhaiRin:anies;

hehe macam coklat kan anies, tapi bukan coklat..

ummiross said...

@Sweet N Pretty;

Terima kasih Intan, pertama kali menang!

ummiross said...

@atuk;

Waalaukumussalam Atu..

hehe nampaknya atuk dah sipi2 ni,
dah pernah makan ke buah ni atuk?

ummiross said...

@Hanis Azla;

Alhamdulillah, terima kasih Hanis. Mesti Hanis tak pernah tengok lagi kan, sebab tu tak tau,takpe nanti akan tau jugak,insyaAllah.

ummiross said...

@jemarisuri;

hehe..bukan coklat JS, nampak macam coklat pun ada kan..

NzA said...

Tahniah ummi...rezeki di blm mac tu...

cantik pulak tgk kain padanan hijau yg safurah order tu......

ummiross said...

@NzA;

Terima kasih NzA,hehe ye lah..

Kain tu memang cantik NzA,kain ela,kalau nak buat kain je boleh beli 2m, ada lima warna semuanya.

khairul said...

apa tu Ummi..npk mcm kacang jer ?

ummiross said...

@khairul;

hehe..buah dabai tu khairul,kat semenanjung takde, sebab tu khairul tak kenal.