Thursday, March 15, 2012

KUCING PUN NAK BAWA BALIK

بسم الله الرحمن الرحيم

Salam sejahtera dan salam ceria-ceria selalu..

Pagi semalam ummiross ada appointment dengan pejabat veterinar untuk pemeriksaan kucing kesayangan kami. Alhamdulillah semuanya ok dan insyaAllah boleh dibawa terbang bersama kami ke Semenanjung nanti. Syukur jugak kerana semua order batik sarong Sarawak dan batik Ratna Dewi pada minggu ini dapat dihantar pada waktunya. Sekiranya masih ada yang ingin membeli batik sarung atau kain pasang corak etnik dan moden, sila emailkan pesanan anda. Walaupun ummiross tidak dapat menguruskan penghantaran buat seketika,tapi bila semuanya sudah selesai, ummiross akan menguruskannya seberapa cepat yang mungkin.

 
To Asiah;
Terima kasih daun keladi
Lain kali order lagi…

IMG_0805IMG_0766IMG_0734IMG_0744
IMG_9052IMG_9031IMG_9030
Semakan order
Kod : RD154-9pcs,RD155-1pc,RD159-6pcs.
            BS(73,79,81,82)-2pcs each.
Pos : 14hb.Mac,2012
Treking : EM211215325MY

To Mazni;
Terima kasih daun keladi
Lain kali order lagi…

IMG_0507IMG_0773
Order dari Pahang
Semakan order
Kod : RD153,BS29.
Pos : 14hb.Mac,2012
Treking : RD034191233MY

To Asiah;
Terima kasih daun keladi
Lain kali order lagi…

IMG_0749IMG_0746IMG_0765
IMG_0753IMG_0763
Sebahagian order dari Terengganu.
Semakan order
Kod : RD(120,121,122,155,156,159)-2pcs each.
Pos : 12hb.Mac,2012
Treking : EM211210663MY

To Nur;
Terima kasih daun keladi
Lain kali order lagi…

bsm dipatungIMG_0690
Order dari Selangor
Semakan order
Kod : BSM14
Pos : 12hb.Mac,2012
Treking : RD970592225MY

To Nur Anitah;
Terima kasih daun keladi
Lain kali order lagi…

IMG_0956bIMG_9064
Antara order dari Selangor
Semakan order
Kod        : BS19,BS100,Chiffon-2m
Pos         : 10hb.Mac,2012
Treking : RD03927683MY

18 comments:

jemarisuri said...

seronok kucing dpt naik flight jugak...hehe

NzA said...

wah, si comel pn dh nk terbang ye...Apapun nza doakan moga urusan ummi skluarga dipermudahkan...amin....

NzA said...

Jom singgah sini ummi...
http://4fn1mn.blogspot.com/2012/03/projek-manik-sempena-cuti-sekolah.html

Hanis Azla said...

Alhamdulillah.. kucing kesayangan dapat ikut.. yeaayy.. takdelah ummi rindu2an nnt..

Amie said...

Syukurlah dapat uruskan kucing Ummi tu... sedih tau kalau berpisah dengan kucing, sebab haiwan pun ada naluri juga...

steffany daph said...

mcm tu la. bwa dia balik sekali :D hehe. kecian, takda org jaga nanti.

KhaiRin : anies said...

seronok nyer kucing naik flight

ummiross said...

@jemarisuri;

Kucing ummi tu takutkan orang yang tak dikenali JS, risau jugak ummi..

ummiross said...

@NzA;

Ye lah NzA,bila dah bela tu mesti sayang sangat..terima kasih NzA kerana selalu mendoakan ummi..

ummiross said...

@NzA;

Ummi dah singgah NzA, cantik sangat2 jahitan manik NzA tu, memang berbakat. Kain dengan baju tu pun matching sangat..

ummiross said...

@Hanis Azla;

Alhamdulillah, banyak jugak prosedurnya Hanis, tapi demi kucing kesayangan, sanggup bersusah payah. Betul tu, kalau tidak mesti akan rindu-rinduan.

ummiross said...

@Steffany daph;

Hmm memang kesian, mesti nak kena bawak sekali, anak2 ummi pun sayang sangat.

ummiross said...

@KhaiRin;anies;

hehe..rasanya dia takut nanti, ummi risau ni anies, harap semuanya ok nanti..

atuk said...

Assalamualaikum Ummiross

jangan lupa bawa makan kucing tu....

ummiross said...

@Amie;

Ye lah Amie, Alhamdulillah, kalau dah bela, memang terasa sayang..

ummiross said...

@Atuk;
Waalaikumussalam Atuk..

InsyaAllah Atuk,makanan dan air kena bawa,tapi rasanya kalau dia takut, memang tak makanlah jawabnya.Harap2 semuanya ok..

MulutPayau said...

Alhmdulillah...kucing ksyangan ummi dapat ikut sekali.......harap2 semuanya ok nanti....

ummiross said...

@MulutPayau;

Ye lah Mp, susah jugak rupanya nak membawa kucing balik, tapi sayang punya pasal, usahakan jugaklah. Tu lah harap2 semuanya ok, risau jugak takut ada yang tak kena lagi nanti