Tuesday, January 3, 2012

PENGHANTARAN BATIK SARONG PERTAMA 2012

بسم الله الرحمن الرحيم

Ini merupakan penghantaran pertama batik sarong Sarawak untuk tahun 2012. Dah beberapa kali customer ummiross dari Perak ni membuat belian borong batik sarung Sarawak. Alhamdulillah ini petanda bisnes kainnya mendapat sambutan dan semakin maju. Katanya batik sarong kod BS paling mendapat sambutan di tempatnya. Moga Allah murahkan lagi rezeki Laila pada tahun baru ini..

To Laila;
Terima kasih daun keladi
Lain kali order lagi…

IMG_9388IMG_9391IMG_9392IMG_9390IMG_9389

IMG_9407IMG_9403IMG_9400IMG_9393

IMG_9405IMG_9397IMG_9398IMG_9399
Antara order batik sarong Sarawak dari Perak
Semakan order
Kod          : BS(21,22,23,24,53,55,56,68,69,70,71,72,75,76,77,78,79,83,84,85)
                     BM8,KPH2-2 pasang.
Pos           :  3hb.Jan,2012
Treking :  CD106126015MY

10 comments:

MOH KEMBARA said...

Salam Yong Ummi,

What a way to start the new year. Alhamdulillah, selamat maju jaya Yong!

khairul said...

smoga Ummi lebih maju dlm tahun 2012

ummiross said...

@MOH KEMBARA;
Wassalam Kak Halima..

Hehe..Alhamdulillah kak, rezeki.
Terima kasih, semoga Allah memberkati akak jugak.

ummiross said...

@khairul;
Terima kasih khairul. Semoga Gilamodified pun makin mantop!

puanbee said...

banyak tu , rezeki 2012 kan .. siyokk

KhaiRin - anies said...

wah hebat nyer!

cantik kaler tu!

ummiross said...

@puanbee;
Alhamdulillah bee, berkat doa kawan2 jugak

ummiross said...

@KhaiRin;
Terima kasih Khirin, stok baru ni memang cantik kalernya, design pun cantik.

NzA said...

wah cantik2nya kain tu ummi...nza tgh sibuk sgt2 skrg nie...nk mengadap lappy pn curi2 masa je..lepas tugasan dh selesai nnti nk belek satu2 n3 batik sarong nie....he.

ummiross said...

@NzA;
Stok baru semua ni NzA, memang kacak gilak kata orang Sarawak. Sekolah dah buka, mesti sibuk kan NzA.Takpe takkan lari gunung di kejar..