Tuesday, February 18, 2014

PEMENANGNYA IALAH..

بسم الله الرحمن الرحيم
Salam sejahtera, salam kasih sayang..

Dimulakan dengan salam kemaafan, sepatutnya semalam ummiross dah umum kan pemenang contest ni tapi tak berkesempatan. Sejak ada Timeless Style, masa makin mencemburui ummiross. Alhamdulillah, syukur kepada Allah SWT, sambutan sangat-sangat menggalakkan. Semua ni berkat sokongan rakan-rakan juga, terima kasih semua ye,yang LIKE dan yang tak dapat LIKE sebab tak ada fb pun tetap ummiross ucapkan terimakasih atas sokongan.

Jadi ummiross catat semua nama yang LIKE dan tulis nama kat atas kertas, selepas tu minta anak bujang bongsu cabutkan undi, hehe..konvensional betul cara cabut undi kan. Alhamdulillah dah ada pemenangnya, rezeki mereka kan.

Berikut dua orang pemenang bertuah yang nama mereka terpilih secara rawak dari cabutan undi:
1. Acik Erna
2. Aizamia

Tahniah ye, nanti Acik Erna dan Aizamia email alamat ye. Dah dapat alamat nanti, ummiross akan poskan kain batik sarong tu, insyaAllah..

Kepada rakan-rakan yang lain, insyaAllah lain kali mungkin ada rezeki.  Teruskan menziarahi ummiross di sini, kita menjalin ukhwah kerana Allah.

13 comments:

Knor said...

Tumpang happy..tahniah pd pemenangnya...

Khai♥Rin : anies said...

TAHNIAH2!

mmm apa yek hadiah nyer tu ;-)

MulutPayau said...

Tahniah kpd pemenang.

Fiza Rahman said...

Tahniah buat pemenang.

❤Kamsiah❤ said...

alahai..beberapa hari tak berblog...saya terlepas semuanya hehe

aizamia3 said...

wah.. tak sangka den monang... Alhamdulillah.. terima kasih ummiross.. jap lagi saya sms kan alamat.. ;)

hajar said...

tahniah pada pemenang...

Acik Erna said...

Terima kasih ummiross.rezeki

NzA said...

Tahniah kpd yg bertuah.

Zaitun said...

Tahniah pada pemenang.

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam K.Ummiros..
alhamdulillah..tahniah buat 2 pemenang yg terpilih.. :)

Kakzakie said...

Tahniah buat mereka berdua. Kakak memang tak ada Fb itu yg tak dpt nak join...

Kesuma Angsana said...

tahniah but mrk berdua yer