Friday, February 7, 2014

MENITIS AIRMATA

بسم الله الرحمن الرحيم
Salam sejahtera, salam kasih sayang.

Kadang-kadang ada perkara yang kelihatannya simple sahaja, tapi  mampu buat kita menangis.

Haiwan pun tahu berterima kasih dan erti kasih sayang…pelukan selamat tinggal yang mengharukan.

 

Credits: Institut Jane Goodall France

19 comments:

NM03 said...

ummi, video ke gambar yg ummi kongsi ni ek? sbb kita tak dapat bukak.. tak nmpk ape.. kosong

ummiross said...

@NMO3;

Video dear..tak nampak ye,
ummi dah upload balik, dah ok rasanya.

Kakzakie said...

Aduhai sedih dan terharu pulak kakak tengoknya Ummiross. Tapi bila dah lepaskan tahu ke tak agaknya dia nak cari makan sendiri tu ye... kesian pulak.

lizz said...

errmm sayu sangat nih...kesian dia...

MumMe said...

terharu...semoga org2 baik mcm ni mendapat hidayah Allah kan Ummiross...

NzA said...

huk.huk.huk....sedihnyaaaa....

yan's cottage said...

menitis air mata yan di buatnya....macammana pula perasaan orang yg menjaganya kan....mesti sedih sangat.....

Zaitun said...

Kak Zai pun tak nampak apa yang ummi cuba kongsikan.

Pengalaman kak Zai yang ada membela kucing bila kita dah bagi makan dia akan menggesel2kan badanya ketangan kita itu menandakan dia berterima kasih.

Mak Wan said...

Binatang pun pandai peluk tuan dia sebelum berpisah....subhanallah...

Salam sayang dr mak wan buat ummiross

Knor said...

Hai...terharu..

sud@is said...

Sungguh terharu ummi..pndai berterimakasih tahu mengenang budi..

NEKCIK said...

aduhaiii sedeynya.....
harap harap dia akan berbahagia...

BUNDA said...

Haiwan pun tahu erti perpisahan....ermm sedey... :(

Hanis Azla said...

As-salam ummi..

perkara berkaitan kasih syg mmg selalu buatkan kita rasa sayu.. Alhamdulillah.. ada pengajaran berguna yang dapat kita perolehi darinya.. TQ ummi..

Jemari_Suri said...

Betoi2...^^

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam k.ummiros..

haiwan pun ada perasaan kasih syg dn rindu.
sblm ni cma pernah tgk sekor unta yg tlh dijual. lama tak jumpe tuan dia,ada 1 hari, tuan dia saje dtg nk tgk keadaan unta tu, berlari unta tu pergi mndptkan bks tuan dia sambil memeluk dgn leher..

*syahdu rasa..

Tihara said...

saya tak dapat nak loding,
tenet slow, tapi saya pasti
video memang menyentuh hati

atuk said...

Assalamualaikum Ummiross

terharu......

Kesuma Angsana said...

sedih puka KA tgk vid ni !