Tuesday, December 25, 2012

KAIN PASANG ETNIK SARAWAK TERBARU 4

بسم الله الرحمن الرحيم

Salam sejahtera, salam kasih sayang..

Olala…!, kacak!, kacak!, kain pasang atau batik Sarawak corak etnik Sarawak kali ni. Berlatarkan warna-warna dasar yang lembut dengan lakaran corak etnik abstrak yang cerah dan ceria, menjadikan ia sangat anggun dipandangan mata. Bagi individu yang berminat, cepat-cepatlah order, nanti terkeciwa..

Bagi sekolah-sekolah atau jabatan-jabatan terutama di Sarawak dan Sabah yang berminat untuk membuat uniform atau kepada yang ingin berniaga kecil-kecilan, kenalah buat tempahan segera ye, sebab setiap warna kain dibawah  ni stoknya terhad.

PS; Terima kasih kepada customer ummiross di Sabah atas order untuk uniform guru-guru di salah sebuah sekolah di sana. Kain telah selamat di pos, nanti ummiross buat entry ye.

Warna mungkin sedikit berbeza disebabkan kesan pencahayaan.

IMG_5537IMG_5547
                                                          KPH48

 

IMG_5577IMG_5579
                                                           KPH49

 

IMG_5594IMG_5597
                                                           KPH50

 

IMG_5606IMG_5607
                                                           KPH51

Jenis : Kain Pasang Sarawak Corak Etnik
Material: Polyester (lembut dan sejuk)
Harga Runcit: RM89 sepasang-4m
Boleh juga dibeli mengikut ukuran yang dikehendaki.

Terbuka untuk jualan runcit dan borong.Kepada yang berminat sila hubungi :-
ummiross@gmail.com atau ‘sms sahaja’ ke 016 878 4960.

 


 

14 comments:

shaiful zaidi said...

Salam umi.....cantik kain pasang etnik Sarawak ni...

atuk said...

Assalamualaikum Ummiross

ziarah dan cuci mata....

Amie said...

Assalamualaikum Ummi sayangggg...
kain warna kuning kat atas tu cantik!
Bila datang ke Salam Borneo, rasanya macam Ummi masih di Kucing! Padahal Ummi sudah lama pindah ke Bangi!

kak ina kl said...

assalammualaikum ummi

wah bestnya dapat gi dating ke eropah..tentu jadi kenangan terindah
gambang tu memang cam crowded..gi sekali malas nak gi dah

Jemarisuri said...

salam ummi..
wah makin byk plak koleksi kainnya kan...^^

NM03 said...

anteknyer....


Wanieys a.k.a IbuQalief said...

cantik la ummi..corak dia menarik

ummiross said...

@shaiful zaidi;

Waalaikumussalam shaiful..

Terima kasih..kalau dah jadi baju lagilah cantik kan shaiful.

ummiross said...

@atuk;

Waalaikumussalam atuk..

Silalah Atuk, terapi minda dengan warna2 menawan ni hehe..

ummiross said...

@Amie;

Waalaikumussalam Amie..mmuah!!!,sama2 cayang..
terima kasih Amie. Hehe ummi pun kadang2 confuse, kat Bangi ke kat Borneo lagi ni, asyik bermain-main dengan kain dari Borneo lagi.

ummiross said...

@kak ina kl;

Waalaikumussalam kak ina..
InsyaAllah kak, doakan semoga semuanya berjalan lancar.

Yelah kak, ramai betul orang,kalau weekdays ok sikit kot..

ummiross said...

@Jemarisuri;

Alhamdulillah, kalau yang cantik2 dan berkenan dihati, ummi order untuk customer salam borneo.

ummiross said...

@NM03;

hehe..thank you dear.

ummiross said...

@Wanieys a.k.a IbuQalief;

Tq Wanie, memang cantik Wani, warnanya pun memang menawan.