Sunday, May 8, 2011

SELAMAT HARI IBU

Hargailah apa yang kita ada, kerana bila telah tiada, kita mungkin berkongsi perasaan yang sama seperti ini, DENGARKAN…

 

SELAMAT HARI IBU BUAT IBU DAN IBU MERTUA UMMIROSS…

DAN SEMUA IBU-IBU…

Allah Subhanahu wa Ta'ala berfirman:

“Dan Kami wajibkan manusia berbuat baik kepada kedua ibubapanya; ibunya telah mengandungnya dengan menanggung susah payah dan telah melahirkannya dengan menanggung susah payah.” [al-Ahqaf 46:15]

17 comments:

fahmin said...

Selamat hari ibu ummiku.. love u very much..

ummiross said...

Tq min, luv u too, luv u so much..

MumMe said...

Happy Mothers Day juga buat Ummiross...sedih betul dengar lagu ni...rasa nak berlari peluk mak mumme...

Rozali said...

Assalamualaikum Ummiross

selamat hari ibu
moga menjadi ibu yg solehah

Wassalam

Elly & Emmy said...

selamat hari ibu ummiross..
moga sentiasa bahagia disampaing insan2 tersayang..

アヌム ちゃん~~ said...

Salam. moshi2..jalan2 singgah sini kejap..nice blog :)
Sudi2 la baca my new entri @ frommetoyou ni ye..arigatou..(^____^)

NzA said...

selamat hari ibu ummi!!!!

best lagu tu..so sweet!!!!

ummiross said...

@MumMe;

Ye lah MumMe kan, mula2 dengar tu ceria je, tapi endingnya memang menyentuh hati...

ummiross said...

@Rozali;

Waalaikumussalam Rozali

InsyaAllah, begitulah hendaknya,amin.

Terimakasih, wassalam.

ummiross said...

@Elly &Emmy:

selamat hari ibu, terima kasih. Doa yang sama ummi doakan buat eida.

ummiross said...

@アヌム ちゃん~~;

salam, singgah lama2 pun boleh, nanti ummi ziarah ye..Tq

ntah said...

Selamat Ari ibu umi....:)...ni wan ni...

ummiross said...

@NzA;

Selamat hari ibu jugak NzA, terima kasih.

ummiross said...

@ntah;

Thank you my dear...

Sweet N Pretty Kiosk said...
This comment has been removed by the author.
Sweet N Pretty said...

very touching. moga kita semua menjadi ibu mithali kan ummi=D

ummiross said...

@Sweet N Pretty;

Ye lah Intan, tanggungjawab besar sebagai anak dan ibu jugak kita ni, moga jadi anak dan ibu mithali..