Saturday, April 24, 2010

Balik Malaya





Kawan ummiross dah nak balik Malaya, balik Semenanjung lah tu..kat sini biasanya org Semenanjung dipanggil orang Malaya. Sedih jgk rasanya, kuranglah sorang geng mengaji kita orang n kurang lah jgk geng jeng2 jalan2 cari makan...

Selalunya lepas mengaji kami ramai2 pergi sarapan. Mana kedai kat Kuching ni kami tak sampai, sebut je ada makanan yg sedap, sampai lah rombongan kami.



Ni majlis perpisahan tau, abih tu ceria je nampak..biasalah kita orang kalau jumpa kamera mesti posing sakan.
Adengan2 tangkap leleh tu ada, tapi bukan untuk tontonan umum hehe...Ummiross pun tak boleh enter frame ni, jadi jurukamera lah pulak...
  
To Siti semoga berbahagia di tempat baru setelah berbelas tahun di Borneo, lagi pun balik kampung,apa lagi yang nak...

Till we meet again, ilal liqaa'....























2 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum Ummiross

moga dapat kawan baru
ramai kawan banyak pengalaman

Wassalam

Ummiross said...

@Rozali; waalaikumussalam,hmm patah tumbuh hilang berganti,yg pergi tetap dikenang.