Thursday, August 16, 2012

SELAMAT HARI RAYA

بسم الله الرحمن الرحيم

Salam sejahtera, salam kasih sayang, salam Aidilfitri..

      DSC_0227abc
 Gambar ni dirakam ketika ummiross dan suami pulang dari solat isya’ di Masjid Nabawi baru-baru ini. Dengan kemahiran yang terhad ummiross jadikan ia sebagai e-kad raya untuk rakan-rakan tersayang. Semoga ia terkesan dihati..

Ummiross fikir, mulai esok sudah ada rakan-rakan yang akan berangkat pulang ke kampung. Berhati-hati dijalanraya ye, semoga perjalanan diberkati Allah, selamat pergi dan selamat kembali.

Dikesempatan ini, ummiross sekeluarga mengucapkan selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua rakan-rakan blogger tersayang. Tak lupa juga kepada rakan-rakan fb yang dikasihi. Teristimewa juga buat semua pelanggan-pelanggan ummiross yang amat ummiross hargai.

Ummiross mohon kemaafan kepada semua jika ada salah dan silap. Semoga bergembira dihari raya bersama insan-insan tersayang. Bersyukur kepadaNYa kerana masih berkesempatan bersama mereka. Hargai setiap detik dengan pujia-pujian kepadaNya jua.

Sehingga kita bertemu lagi selepas raya nanti, insyaAllah.. jaga diri selalu, salam sayang buat semua.

40 comments:

MulutPayau said...

selamat Hari raya Ummi....Saya juga memohon maaf andai ada salah dan silap...

Deru Ombak said...

Ya Allah ummi.. Cantik sungguh ecard itu...

Kakya juga mengambil kesempatan ini mengucapkan selamat menyambut aidilfitri buat ummi Dan keluarga, semoga bergembira dihari Kemenangan ini.

Kakya juga mohon ampun Dan maaf sekiranya terdapat kesilapan dalam apa jua bentuknya di sepanjang perkenalan kita di Maya ini. :)

NzA said...

Selamat Hari Raya Ummi, mohon maaf di atas segala2nya......

ummiross said...

@MulutPayau;

Selamat hari raya MP, ummi pun maaf jika ada salah dan silap.

ummiross said...

@Deru Ombak;

Hehe..terima kasih Kakya, saya budak baru belajar. Ummi sangat sukakan gambar2 masjid Nabawi yang ada dalam simpanan, pengubat rindu.

Selamat Hari Raya Aidilfitri juga buat Kakya sekeluarga, semoga berbahagia bersama keluarga tersayang. Ummi pun mohon kemaafan jika ada tersalah dan tersilap ye Kakya..

ummiross said...

@NzA;

Selamat hari raya juga buat NzA sekeluarga ye. Hari ni dah balik kampung ye?,bestnya. Semoga selamat dalam perjalanan. Selamat berbahagia bersama ahli keluarga di kampung.

Hanis Azla said...

indahnya gambar tu.. sungguh mengamit memori.. Salam Aidilfitri buat ummi dan keluarga juga.. Maaf zahir dan batin dari saya.. Jemput ke rumah di hari raya nanti..

Edy Fee said...

cntiknya gambar.awesome.cmat ayi aye

jemarisuri said...

selamat hari raya ummi...mohon maaf jika ada kesilapan dlm komen2 yg dtg kt entry ummi..

semoga hari raya kali ini lebih bermakna buat kita semua...ameen

KhaiRin : anies said...

Selamat hari raya ummi jgn lupa dtg umah sy tau

puanbee said...

selamat hari raya , maaf zahir batin ummie ,

Amie said...

Selamat hari raya Ummiross sayanggg... seronoknya dapat balik beraya bersama keluarga dan sanak saudara.
Di kesempatan keemasan ini Amie ingin mohon ampun dan maaf andai sepanjang persahabatan maya kita Amie pernah tersilap bicara dan terkasar bahasa.

Mak Wan said...

Selamat Hari Lebaran buat Ummiross sekeluarga dari Mak Wan Hjh Supiahabu,Seremban.Jemput beraya ke rumah..........KULLU AAMMIN WA ANTUM BIKOIIIIR

Sweet N Pretty said...

Wah mmg cantik betoi ummi ecard raya tu, sungguhku terkesima rasa spt berada di sana...

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin buat Ummi sekeluarga:)

InsyaAllah bertemu lagi di sini lepas Raya

ummiross said...

@Hanis Azla;

Tengok gambarpun terasa rindu kan Hanis, moga kita dapat ke sana lagi,insyaAllah.
Salam Aidilfitri juga dari kami sekeluarga buat Hanis sekeluarga. Jangan lupa datang ke rumah ummi juga ye,selepas 1minggu ummi adalah kat rumah, insyaAllah.

ummiross said...

@Edy Fee;

Terima kasih Edy. Hehe cmat ayi aye jge dr ummi.

ummiross said...

@ KhaiRin : anies ;

InsyaAllah,kalau berkesempatan.Anies pun jemputlah ke Bangi,minggu ke-2, ummi ada dah kat sini.

ummiross said...

@ jemarisuri;

Selamat hari raya juga JS,ummi pun mohon maaf jika ada salah dan silap, terkasar bahasa sepanjang kita berkenalan dialam maya ni.

Amin..Amin..moga diberkat Allah juga.

ummiross said...

@puanbee;

Selamat hari raya juga buat bee sekeluarga, maaf ye bee kalau ummi ada salah dan silap.Raya di mana bee?

ummiross said...

@Amie;

Amie cayang..Selamat hari raya juga ummi ucapkan buat Amie sekeluarga. Semoga berbahagia disamping keluarga tersayang.

Ummi pun maaf juga ye Amie, kalau ada salah dan silap, terkasar bahasa. Semoga ukhwah terus kekal.

ummiross said...

@Mak Wan;

Salam lebaran juga dari kami buat Mak Wan sekeluarga, maaf zahir dan batin.
Ummi balik kampung Mak Wan, insyaAllah kalau kebetulan ke Seremban satu masa nanti, ummi cari Mak Wan.

Kalau ke Bangi jemput kerumah ye.

ummiross said...

@ Sweet N Pretty;

Hehe terima kasih Intan. Tengok gambar pun rindu-rinduan kan Intan.

Selamat hari raya juga buat Intan sekeluarga dari kami, maaf jika ada salah dan silap. Moga berbahagia disamping keluarga dihari raya.

Jemput ke rumah raya nanti, miggu ke2 ummi ada di Bangi.

❤Kamsiah❤ said...

salam lebaran jugak dari saya

khairul said...

selamat hari raya Ummi..maafkan sy sekiranya ada entry sy yg menggangu Ummi.

kemaafaan ku mohon.http://gilamodified.blogspot.com/2012/08/kemaafaan-ku-pohon-dari-kalian-semua.html

ibuintan said...

Slamat hari raya ummi ..... moga ceria bersama keluarga

MumMe said...

selamat hari raya ummiross...seronok dpt beraya dgn koleksi terbaru ummiross tempohari...

ROZILA said...

salam ummiross,
Selamat hari raya,maaf zahir dan batin dari kami sekeluarga.

Aishah Jahirah said...

slmt hari raya aidilfitri....salah silap saya minta maaf...;)

ummiross said...

@Kamsiah;

Selamat hari raya Kamsiah, terima kasih.

ummiross said...

@khairul;

Selamat hari raya juga Khairul dari kami sekeluarga, maaf zahir batin.

ummiross said...

@ibuintan;

Selamat hari raya juga ibuintan, maaf zahir batin.

ummiross said...

@MumMe;

Selamat hari raya gak Nurul..
Hehe..teringin nak tengok Nurul pakai baju batik Sarawak tu, mesti cantik menawan.

ummiross said...

@Rozila;

Selamat hari raya juga dari kami sekeluarga buat Rozila n famuly, maaf zahir batin..

ummiross said...

@Aishah Jahirah;
Selamat hari raya juga buat Aishah, maaf zahir batin..

Kazman / Sue said...

selamat hari raya dan maaf zahir batin dari kami sekeluarga....

semoga ceria disamping keluarga... aminn

Ati Masrif said...

selamat hari raya ummi

pulang raya ke serawak kah?

hatiputera said...

Selamat hari raya aidilfitri ummie.

ummiross said...

@Kazman/Sue;

Terima kasih. Selamat hari raya juga dari kami sekeluarga, semoga ceria selalu

ummiross said...

@Ati Masrif;

Selamat hari raya juga dari kami buat Ati.
hehe..Ati, ummi dari Semenanjung,dulu mastautin di Sarawak sebab ikut suami kerja.

ummiross said...

@hatiputera;

Selamat hari raya juga buat hati putera, terima kasih.