Saturday, April 14, 2012

TERIMA KASIH

بسم الله الرحمن الرحيم

Selalunya sebaik sahaja kain di pos ummiross akan buat entri penghargaan pelanggan ni, sebagai tanda terima kasih dan juga sebagai rujukan untuk pelanggan dan ummiross sendiri. Kalau ada apa-apa masalah senanglah untuk mengesan nombor trekingnya. Alhamdulillah setakat ini semuanya berjalan lancar. Moga semua pelanggan ummiross sentiasa murah rezeki.

To Areef;
Terima kasih daun keladi
Lain kali order lagi…

IMG_9019IMG_9052bsg1
Antara order dari Kulaijaya, Johor.
Semakan order
Kod : BS-30pcs.
Pos : 12hb.April,2012
Treking : CD171893499MY

To Norzanriah;
Terima kasih daun keladi
Lain kali order lagi…

IMG_0961[1][9]IMG_1638_thumb6IMG_1653_thumb6
Antara order dari Mersing-30pcs
Semakan order
Kod : BS-30pcs.
Pos : 9hb.April,2012
Treking : CD171893065MY

To Imelda;
Terima kasih daun keladi
Lain kali order lagi…

bsg2bsg9
Order dari Puchong.
Semakan order
Kod : BS55-2pcs,BS59-2pcs.
Pos :  5hb.April,2012
Treking : EM207422525MY

To Roshaiti;
Terima kasih daun keladi
Lain kali order lagi…

IMG_8477IMG_8505IMG_8497
Antara order dari Kuala Lumpur.
Semakan order
Kod : BM11,12,13,15,36,37 & 38:7pcs.
Pos : 5hb.April,2012
Treking : EM207422485MY

To Asiah;
Terima kasih daun keladi
Lain kali order lagi…

IMG_9122IMG_9124IMG_0444
Antara order dari Terengganu.
Semakan order
Kod : RD-4pcs,BS8-pcs
Pos : 26hb.Mac,2012
Treking : EM241755854MY

To Nur Anitah;
Terima kasih daun keladi
Lain kali order lagi…

IMG_0515IMG_7648IMG_0129_thumb[11]
Antara order dari Selangor.
Semakan order
Kod : RD-2pcs,BS-4pcs
Pos : 26hb.Mac,2012
Treking : CD180339420MY

21 comments:

Deru Ombak said...

Assalamualaikum ummi..

Kakya nak belajar meniaga lah camni..
Moga bertambah2 rezki ye ummi.. :)


p/s. Kakya masih menunggu bingkisan,
Dah sampai nanti kakya inform k.. Tk

atuk said...

Assalamualaikum Ummiross

Alhamdulillah
rezeki ada dimana2
kat malaya tapi berniaga barang drp borneo...he he
moga terus maju

NzA said...

byknya areef order...ni nk biz besar-besaran nie....he.he.he.....gud luck utk areef....

MOH KEMBARA said...

Salam Yong Ummı,

Alhamdulıllah....caiyok, caiyok!

ummiross said...

@DERU OMBAK;

Waalaikumussalam KakYa..

Hehe..boleh2 KakYa,belum cuba belum tahu.
Terimakasih, moga KakYa pun murah rezeki.

ps:KakYa..ooh tak sampai lagi ye? Kalau tak sampai juga hujung minngu depan bagitau ummi ye.

ummiross said...

@Atuk;

Waalaikumussalam Atuk..

Alhamdulillah, masih ada supplier yang sudi berurusan dan ada rakan/adik angkat yang sudi membantu,dapatlah lagi meneruskan bisnes ni.
Hehe..rezeki orang Malaya Atuk, terima kasih.

ummiross said...

@NzA;

Hehe..NzA yang jadi penyuntik semangat Areef tu, sama2 kita doakan Areef berjaya ye NzA..

ummiross said...

@MOH KEMBARA;

Waalaikumussalam Kak..

Alhamdulillah, hehe..Nanti balik Shah Alam roger2 ye, ada souvenir untuk akak...

Amie said...

Assalamualaikum Ummi,
wah! menderu-deru order masuk ye Ummi... semoga pembeli dan penjual samba-sama murah rezeki, sama-sama untung.

khairul said...

moga bisnes Ummi terus sukses

ummiross said...

@Amie;
Waalaikumussalam Amie..

Hehe takdelah menderu-deru Amie, sepoi-sepoi bahasa je.
Doa yang sama untuk Amie juga, amin..!

KhaiRin : anies said...

amboi kemain rancak lg bisness ye ;-)

Kazman / Sue said...

alhamdulillah... dipermudahkan lagi bisnes online ni...

ummiross said...

@KhiRin;Anies;

biasalah bisnes Anies, ada masa lebat, ada masa tak lebat, hikhik!

ummiross said...

@Kazman/Sue;

Alhamdulillah..berkat sokongan dan doa rakan2 juga..

ummiross said...

@khairul;

Terima kasih khairul, sama2 lah kita, cari rezeki, hihi..

Yumida said...

salam kak..singgah sini..hmmm..cantik corak batik tu..tp dh komen aritu kan..hihi...sy doakan akak sentiasa sihat n hepi disamping keluarga di sana.amin

Yumida said...

alhamdulillah..rezeki...perniagaan semakin berkembang nampaknya..teruskan usaha akak...tp mmg cantik corak tu..ske

Kazman / Sue said...

saya dah buat entri mengenai hadiah yg ummiros bagi tu... terima kasih sangat2x....

ummiross said...

@Yumida;

Wassalam..terima kasih Yumida, berkat sokongan rakan2 juga.
Terima kasih atas doa2, ummi doakan yang sama buatn Yumida sekeluarga.

ummiross said...

@Kazman/Sue;

Terima kasih Kazman/Sue, siap ada n3 lagi, terima kasih banyak2!!!