Friday, June 11, 2010

Cek Pertama Dari Nuffnang...(^_^)

Hoorey, ummiross dah dapat jugak....cek nuffnang yg pertama. Jumlahnya taklah bnyak, tapi buat jgk entry ni sebagai appreciation kpd nuffnang. Nasib baik ada nuffnang, meriah jadinya berblogging ni. Tapi cek ni ummiross dedikasi atau senang cerita ummiross kasi kat anak bujang ummiross,  sebab yang rajin buat blogwalking sampai lewat mlm tu dia orang lah, ummiross kalau siang2 n awal malam tu boleh lah, lewat malam ni lemah sikit...Terimakasih nuffnang, and terimakasih jgk kpd geng2 blogger yg sudi ke salamborneo yang tak seberapa ni...




6 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum Ummiross

taniah
moga terus bejaya
dan maju dlm perniagaan

Wassalam

ecah said...

tahniah..
ni yang buat ecah tertunggu2kan cek dr nuff ni..

Ummiross said...

@Rozali ; Waalaikumussalam

terimakasih banyak2
atas sokongan dan doa

Ummiross said...

@ecah ; terimakasih ecah, insyaAlah nanti dapatlah tu..

adiezaqistina said...

hmm..tahniah..ibu dini tak dapat lagi..sbbb tak samapi target lagi tuu..

Ummiross said...

@adiezaqistina ; terimakasih, takpe nanti dapat lah tu,Dini kena tolong ibu klik2,baru cepat dapat..