Wednesday, May 19, 2010

KAIN PASANG SARAWAK CORAK PUA KUMBU KOD P





Hari ni kita tengok kain batik pasang untuk buat baju pulak ya. Kain ni unik sebab mempunyai corak etnik suku kaum di Sarawak iaitu corak pua kumbu dan corak orang ulu. Siap padanan 2 meter untuk baju dan 2 meter untuk kain iaitu 2m corak penuh dan 2m kosong diatas, ada kaki bercorak di bawah. So ikut kreativiti masing-masing lah ye mana nak dijadikan kain dan mana nak dijadikan baju. Atau anda juga boleh beli 2m sahaja samada yg bercorak penuh atau berkaki untuk dipadankan dgn kain kosong.
Jenis kain :- Jacquard
Ukuran :- 4m ( 2m bercorak penuh, 2m kosong bercorak di kaki)
Harga runcit :- RM75 sepasang
Harga runcit :- RM38 untuk 2m
Harga borong :- 5 helai dan ke atas (sila e-mail atau sms sahaja) :
Ummiross@gmail.com
017 8503585
Pos laju :- RM8/500 gm pertama, RM13.50/kg
Pos biasa :- RM5.50/kg 

                                           P1


                                            
                                           P2
                                      


                                           P3
                                        

                                           P4

                                            
                                           P5
                                        

                                            P6
                                     

                                           P7
                                       

                                           P8(OUT 0F STOCK)


                                            P9
__________________________________________________________________________________

Ini kain yang di order oleh Mama Q.... dari Sabah, 10 helai harga borong, anda bila lagi?
(CD 106123972 MY)
To Mama Q.... terimakasih daun keladi, lain kali order lagi...

6 comments:

RaMa2UnGU said...

lawanye...
kain tu takda kat sjung ke kak?

Ummiross said...

@RaMa2UnGu ; Tq,rasanya takde,kain ni special design sbg salah satu daya tarikan pelancong

Nur said...

sy bminat la nk bli borong...sy dh email kt akk...hehehe...check email ea....yg mcmnie tp material laen ada x slain jacquard?

Moli Adnan said...

Assallammualaikum...saya berminat nak beli borong...bagaimana caranya ekkk.email saya...nurkasih1471@gmail.com...

naz@my said...

sy berminat..ada material lain?jenis cotton ke?...email ke nurzalila@gmail.com

ummiross said...

@Nur, Moji Adnan,naz@my;

Maaf ye, kain kod P ni dah takde stok lagi.