Monday, March 8, 2010

Jom Jalan-jalan ke Serikin

Ari tok kita ke Serikin pulak ye. Ni tempat favourite orang shopping ni, lebihkurang sejam dari Kuching, kat sempadan Indonesia dah ni .  Barang2nya murah tapi kena pandai tawar menawar. Buka pada hari Sabtu dan Ahad sahaja , hari Ahad tu pun separuh hari je. Shopping kat sini rasa macam shopping kat Indonesia pulak sebab rata2 penjualnya dari sana. Apa ada kat Serikin?  Jom kita tengok....

Nak kuali dan perkakas dapur? Ada…

07032010442

Nak oven kek lapis pun ada…

07032010453

Nak tikar, ada…

02032010377

Nak kain lace pun ada…

07032010443

Nak barang antik pun ada…

07032010444


Nak langsir ada..

07032010449

Nak telekung ada..

07032010447

Nak barang kraf pun ada…

07032010469

MACAM-MACAM ADA…

10 comments:

Syida Shukor said...

banyak barang barang rumah . senang nak dapat kat sini ya (:

Ummiross said...

kalau dtg sarawak jgn lupa ke serikin ye shida

aNoZ said...

rasa mcm nak gi je. hehe.. tp x tau bile..

Ummiross said...

datang jangan tak datang ya aNoZ

kakngah said...

aarrghh.. mcm2 ada..
duit jek yg kurang ada.. hiks!

Ummiross said...

hehe kurang ada xpe kakngah,jgn xde langsung sdh

RaMa2UnGU said...

ya bok macam2 ada..heeee

Ummiross said...

Emm RaMa2UnGu je xde kot hehe

emma said...

nang macam2 ada!!! haha

My Blog said...

wah.. lamak dah sik datang kat sitok.. huhu..